Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase: 2008 "BMW" Handlevogn (Tysker-stuk)

Fredrik

Anbefalte innlegg

Skrevet
Står dessverre i Skien. :--\

Hadde vært kanon å tatt en handletur på Rema 1000 Kopperud i denne. De hadde vel blitt smått lange i maska. ;)

Åh, det hadde vært årets!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det vet jeg jammen ikke. Det kan hende vi må ta vogna til Tyskland og få TÜV til å ta en titt.

(Da kan vi jo kanskje prøve den på Nordschleiffe samtidig?)

Endret av fredrik
Skrevet (endret)

Haha :!:

Har ikke vurdert 3" kromfelger på kjerra? Evt ta den helt ut og sette på 5-6"? Blir nok lavprofil dekk da for å unngå subbing.

Endret av Mompen
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hehe, om det skal bli nyrer så må vi jo nesten lage de selv. Er ikke svære saken det her.

Var egentlig snakk om litt videre mods forrige helg, men da monterte vi heller tusenmetre på vinterbilen til han vogna står hos nå. :p

Gjennomført gjort ble tusenmetringene montert og. Firkantstål skrudd fast i plastfangeren med treskruer. Og masse strips. Funker fint det. =D

(Var på en E36, type snart-ihjelkjørt)

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Lite å fortelle... Får se om det kan skje noe i juleferien, men ingenting før det tror jeg. :p

Var egentlig planen å ta en stor vogn, men vi hadde denne tilgjengelig, såeh, da ble det den.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hey, jeg som er eier av denne vogna her.

Lurer på om vi ikke må se å få modda en stor handlevogn snart, hadde vært kjekt med en sånn partytralle med litt anlegg og sånn i, kjekt på stranda til sommer'n. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...