Gå til innhold

Kongen av Queens - hva nå?


Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med på Kongen av Queens på TV3 en god stund, og synes serien er utrolig bra :)

Men, etter å ha irritert meg grønn en periode på at det kun sendes repriser på repriser av veldig gamle episoder på TV3, ble jeg lettet da jeg oppdaget for kort tid siden at TV4 også sender Kongen av Queens :) Der oppdaget jeg også kjapt at det var episoder jeg tidligere ikke hadde sett, samt at de så mye nyere ut.

Så, sist uke sluttet TV4 å sende KaQ :( Jeg fant ut at det var siste sesong jeg hadde sett på (Ses. 9), og at de derfor er ferdig med å sende serien (såfremt de ikke begynner på nytt).

 

Vel, så hva gjør man nå? På DVD har de kun gitt ut ses. 1-3 her i Norge. Mens andre steder i verden har de ihvertfall kommet til ses. 7. Og på norsk tv fortsetter de å sende repriser av gamle sesonger :( ...og de har jeg jo sett alt av.

 

Er det noen andre kanaler som sender denne serien, mon tro? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg var ikke klar over at den har gått på TV2 også...og at de sendte alle sesongene :blush: Jeg har kun fulgt med på TV3, og der går jo serien aldri videre :mad:

På DVD med norsk tekst, har kun de 3 første sesongene kommet. Men hvis man i det minste får engelsk tekst på de fra Amazon, kan jo det være et aktuelt alternativ ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...