Thyrfing Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Hei, har tenkt til å kjøpe meg en stue pc som primert skal brukes til å spille av HD filmer, Blu-ray, MKV, 720/1080p. Tenkte jeg skulle bruke XBMC(pc versjonen), noe jeg tror kan bli bra, men da er spørsmålet mitt, hvor mye penger bør jeg legge i denne stue pcen, vill gjerne ha den støysvak som mulig, Er det mer ideelt og kjøpe en ferdig media pc fra komplett?
Star Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Har planer om en slik maskin selv og satser på matx kort med passiv kjøling samt bytte ut alle vifter med SilenX fra vendur.no Er XBMC versjonen ferdig utviklet? Vi har en xbox som kjører dette, og systemet er jo genialt Jeg stemmer for å bygge selv så får du den akkurat slik du vil
Thyrfing Skrevet 21. september 2008 Forfatter Skrevet 21. september 2008 xbmc til pc er i beta, men det ser så perfekt så bra ut at jeg ikke kan vente, mener det skal gå ut av beta i oktober, matx kort? hva slags pris vill dette koste da?
Star Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Hos komplett.no koster matx korter med HDMI fra 500,- Jeg satser på Shuttle/Barbone maskin så jeg slipper stort midi-kabinett i stua
Thyrfing Skrevet 21. september 2008 Forfatter Skrevet 21. september 2008 Blir det ikke ett problem med shuttle da?, er vell ikke så støysvake de?, man kan vell ikke sette inn MicroATX i shuttles, de kommer vell med hk?
Star Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 (endret) Det finnes barbone kabinettet med og uten hovedkort - i tillegg er det jo matx kabinetter. De fleste shuttle'ene kommer med hk ja. Støy: Jeg har som tidligere nevnt tenkt å bytte ut alt med passiv eller svært støysvak viftekjøling (silenx) Endret 21. september 2008 av Star
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå