Gå til innhold

kommer ps3 titlene til å bli like brae som x360?


michael691

Anbefalte innlegg

silent hill 5 kommer i høst til ps3 ja.... samt flere horror spill (ett som allerede er ute faktisk) som heter så mye som... (det har jeg glemt) men ligger på PSN og noen andre vet sikkert hva det heter... og dette skal visst være knasbra

 

sandbox spill som kommer i tillegg til gta4 er jo saints row 2, tror det kan bli bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm..

 

Det finnes ikke homebrew/custom firmware for playstation 3 enda?

 

nei det finnes ikke noe vetigt.. ingenting som gjør at en kan spille "backup" av spill.

 

Joda. Spille fra PS3'ens HDD uten BlueRay i

 

du legger ikke inn hele spillene på HDDen...

 

 

Neinei. Men med Custom firmware kan man sikkert gjøre sånn at man setter hele spillet inn i ps3'en. slik at man kan ha mange spill i uten å trenge å bytte blueray hele tia.

 

 

Sånn var det på PSP også. Man satte spilla inn på MS og spilte derfra.

 

ps, sorry for at jeg skriver monga men det er seint :/

Lenke til kommentar
Neinei. Men med Custom firmware kan man sikkert gjøre sånn at man setter hele spillet inn i ps3'en. slik at man kan ha mange spill i uten å trenge å bytte blueray hele tia.

 

NEI dette er ikke mulig på ps3, og ingen hackere har bevist at de er så mye som i NÆRHETEN.. ja jeg vet det er mulig på psp, men der snakker vi LITT annen sikkerhet..

 

altså... INGEN form for backup av ps3 spill inn på harddisken. Det eneste som kan spilles fra harddisken er spill kjøpt på PSN-network + Gran turismo prologue.

Lenke til kommentar
NEI dette er ikke mulig på ps3, og ingen hackere har bevist at de er så mye som i NÆRHETEN.. ja jeg vet det er mulig på psp, men der snakker vi LITT annen sikkerhet..

 

altså... INGEN form for backup av ps3 spill inn på harddisken. Det eneste som kan spilles fra harddisken er spill kjøpt på PSN-network + Gran turismo prologue.

 

Mener å ha sett en video av en som mener han beviste dette med å vise Warhawk. Meget dårlig eksempel da det går an å laste ned fra PS Store:p

Lenke til kommentar

hehe ja.. det har jo vært diverse videoer ute.. feks fikk de vel ps2 spill til å kjøre.. men uansett er det langt fra noen enkel operasjon som en litt erfaren flasher eller loddegutt kan fikse.. PS3 har vist seg å være beinhard og knekke, og slik markedet er i dag tror jeg vi skal være glade for det, sony trenger alt spillsalget de kan få :)

Lenke til kommentar

Grafikkmessig så syntes jeg att PS3 spilla er både lik linje med 360 spilla men er nok en del fanboys fra begge kanter som påstår att den ene er bedre enn den andre på.

 

Hvis det er valg av spill man velger en konsoll for så er valget enkelt, 360 har flest spill ut og det er annonsert flere spill til 360 enn PS3. Sony har også mista en del serier som tidligere nesten var synonymt med Sony, tenker da på Devil May Cry, Final Fantasy, Star Ocean og ikke mist GTA. Fordelen PS3 har er ikke spill men att det følger med en bra BR spiller på kjøpet da Sony valgte å sette inn BR-spiller med mye større lagringskapasitet på optiskt medium og ikke den gammel men fortsatt brukbare DVD standarden.

 

Em annen fordel er att på PS3 kan spille alle spill gratis mens man på 360 får en årlig kostnad på ca 500,-.

 

Spør du meg så koker hele suppa ned til 3 vitale faktorer og disse er:

 

SPILL: 360

Multimedia: PS3

Livespilling: 360 selv om det koster så er det jo tross alt spilling til fleste driver med. så pr idag vill jeg si att 360 er ett bedre valg enn ps3 men tinga kan være snudd på hodet om 2 år.

Lenke til kommentar

I tillegg til å vurdere hvilke spill som er til dem forskjellige maskinene og om du har lite penger eller ikke er om du orker å høre på en støvsuger mens du spiller.

 

Her er et klipp jeg laget for nå godt over 1 år siden... (ja jeg vet jeg høres helt jævlig ut :p )

 

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...