Gå til innhold

Alt på maks i Wrath of the Lich King for 8000, mulig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sverger å ha lest i KFA at den hadde full-HD oppløsning. Søren også. Men dette er veldig merkelig, da den både har BluRay-spiller og 16:9 format.

 

Edit: Hehe, var visst min feil allikevel. https://prisguiden.no/product.php?productId=99652

 

kan ikke så mye om skjermkortene i bærbare, holder de seg slik som i stasjonær? altså HD3650. hvordan holder den an til dagens spill? kommer til og kjøre for det MESTE WoW på den, mens hvordan klarer denne bærbaren seg på litt nyere spill? eks, crysis, og kommende facry2.

 

medium ish?

 

kan hende jeg går for denne :) Hovedsaklig så holder det om den drar WLK på max uten lagg hehe

edit: fant benchmark fra kortet, så trenger ikke og svare på den delen

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Vær klar over at det kommer noen grafikkoppdateringer i WotLK. Blant annet dynamiske skygger, som på den høyeste innstillingen klarer å få det meste til å knele (litt i alle fall). Dessuten vil man kunne se lengre, få flere ting opp på skjermen samtidig og all den jazzmusikken. Dessuten planlegges det vel en større grafikkoppdatering til neste tilleggspakke etter WotLK.

 

Kan lese litt mer om de nye grafikkinnstillingene på http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...67&sid=2000

Lenke til kommentar

har testa Lich King endel(når beta serveren ikke hikker, noe som kun skjer midt på natta i ukedagene)

og anbefaler real dose RAM, har 8Gb selv (vet det er overkill :p ) men kan aldri bli for mye ;)

 

og med alt på maks settings av grafikk så overrasket det meg hvor oppgradert grafikken var blitt på enkelte områder...

så ikke kjip for mye på skjermkortet, tro meg, det vil du angre på.

 

har nvidia 8800gtx 320mb selv og det klarer det glatt, men tror ikke en bør noe lavere enn det.

 

og lag ny topic om dere skal diskutere HD og HD ready, har vel ikke så mye med topic å gjøre...

 

 

OT: og bare for å ha sagt det: WOTLK zone: Howling Fjord er VAKKER,

helt ubeskrivelig, fikk skikkelig hakeslepp ;)

wotlk på max settings(dvs console kommandoer) med 1920*1280 på 24" skjerm er yummie :D

Endret av dano5
Lenke til kommentar
har testa Lich King endel(når beta serveren ikke hikker, noe som kun skjer midt på natta i ukedagene)

og anbefaler real dose RAM, har 8Gb selv (vet det er overkill :p ) men kan aldri bli for mye ;)

 

og med alt på maks settings av grafikk så overrasket det meg hvor oppgradert grafikken var blitt på enkelte områder...

så ikke kjip for mye på skjermkortet, tro meg, det vil du angre på.

 

har nvidia 8800gtx 320mb selv og det klarer det glatt, men tror ikke en bør noe lavere enn det.

 

og lag ny topic om dere skal diskutere HD og HD ready, har vel ikke så mye med topic å gjøre...

 

 

OT: og bare for å ha sagt det: WOTLK zone: Howling Fjord er VAKKER,

helt ubeskrivelig, fikk skikkelig hakeslepp ;)

wotlk på max settings(dvs console kommandoer) med 1920*1280 på 24" skjerm er yummie :D

 

*snuffs* heldige unge -.-

Lenke til kommentar

 

ty :) så hvordan er den tror dere? hvis den kommer til og dra wlk, så KAN det hende jeg drar og kjøper nå. stenger om under 2 timer :p

 

 

det om den kjører WoTLK er egentlig litt vanskeig og si hved mindre noen som spiller betaen som har en data med 9600m gt, men tror det får 60fps på wow med min acer aspire 5930g..

Endret av Submit
Lenke til kommentar

tatt fra wow forumet. ikke beta dog

 

 

I've been in the market for a new laptop, since I don't have much money nor credit I bought my laptop off QVC. I've settled for this laptop(specs below) and I'm just wondering how well I'd be able to play. I just want to know how much FPS I will expect, and how well I can play during raids.

 

HP dv7t

Intel Core 2 Duo 2.0ghz P7350

4GB Ram

Geforce 9600m gt

 

Thanks in advance.

 

og til svar fikk han

 

Medium-High with 30-50 FPS in Shatt and 70-120 in the world.

 

edit: han har 9600 m gt

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
da kan du kjøpe acer aspire 5930g: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2036077 den matcher den data på en prikk ;)

 

eller verson 1 som har 2gb mindre (altså 3) og ikke blue ray: http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2162111 (den drar jeg 60 fps ca overalt :)

ty for svar

 

med tanke på samme specs, og ~samme pris, så tror jeg, jeg tar den jeg nevnte, litt større skjerm på den ser jeg. ikke at det er mye da men :p

 

så du tror det er godt kjøp? (alle high end spill tar jeg på main pc'en min, spec i sig) men alltis kjekt og ha en laptop :)

 

 

EDIT: dro for og kjøpe, men de hadde stengt :(

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Du vil angre sterkt etter å ha kjøpt en tung og stor laptop. Selv om 15,4" er standard størrelse, vil de fleste erfarne brukere foretrekke 13,3" isteden. Dette på grunn av at spill-laptoper trekker mye strøm (batterilevetid på 2-3 timer på de fleste) og er langt ifra like lett å drasse med seg som mindre utgaver. Tenk bare på at du skal ha en bærbar med i sekken. Ville du foretrukket en som matchet størrelsen på bøkene dine eller en som var dobbelt så stor?

 

Ved kjøp av bærbar er det nemlig kun tre faktorer som har stor betydning: ytelse, vekt og størrelse. Så hvis du har en kraftig stasjonær PC fra før av, anbefaler jeg sterkt å ta en kikk på noen bærbare som er litt mindre. Det beste tilbudet akkurat nå er trolig Dell XPS M1330 til 7990 kr inkludert frakt.

 

 

dell_xps_m1330_1.jpg

Dell XPS M1330 - Beste 13" bærbar under 8000 kr

NOTIS: Dell er en av de få som tilbyr gratis oppgradering til 9-cellers batteri. Dette øker batteriets levetid til ca. 6 timer. Husk å velge det når du konfigurer maskinen.

Lenke til kommentar

3,5 kg er faktisk utrolig mye for en bærbar. Da går den heller under kategorien "slepbar". :whistle: Min bærbar på 2.7 kg er tyngre og større enn hva jeg finner behagelig. Har en Dell Inspiron 6400 med 15,4" skjerm.

 

Jeg fortsetter å strebe med at du bør, under alle omstendigheter, satse på Dell XPS M1330. Den har en oppløsning på 1200 x 800, altså vil den ha like stor plass på skrivebordet til ikoner og slikt som en standard 15,4" tommer bærbar.

 

Hvis du på tross av alle mine advarsler (bygget på erfaring!) vil kjøpe en 16", så kan jeg si at den har et litt utradisjonelt format med 16:9 (normalt er 16:10) som gjør at den utnytter hele skjermen ved filmvisning slik en TV ville gjort (disse er også av 16:9 format).

 

Dette kombinert med BluRay gir deg en fin multimediamaskin for pengene. Dog vil det alltid være bedre med en kraftig stasjonær med en 22" eller større skjerm ved siden av!!! :tease:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...