The Stig Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Kritekerne kan si hva de vil, men nanosuiten tillatter noen særdeles minneverdige øyeblikk få andre spill kan matche. På bakgrunn av det tenkte jeg vi kunne ha en egen skrytetråd for de beste "Crysis øyeblikkene". Både øyeblikk fra det opprinelige Crysis og Warhead er selvsagt velkommen. Håper dere skjønner hva jeg vil fram til -- Og for å få tråden i gang ... Jeg var kommet til et område med en liten veisperring, hvor det ventet 4 lastebiler, 2-3 biler samt et vakttårn, og selvsagt drøssevis med KPA. I stedet for å gå inn "guns blazing" tenkte jeg skulle ta en litt slu tilnærmelse. Sakte, men sikkert klarte jeg å krype meg fram til samtlige av bilene, deretter lastebilene, og så tårnet, hvor jeg festet en explosive charge. Planen var deretter å snike seg unna, og deretter trykke på detonatoren - men heldigvis kom jeg på en bedre ide. Jeg krøp fram til midten av veien, hvor absolutt alle kunne se meg - deretter deaktiverte jeg cloak, som førte til tusenogtredve hissige gloser på Koreansk - hvor jeg deretter, med et stort smil, klemte på detonatoren. Resultatet var ... epic (i mangel av bedre ord)
Skjelvgråt Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) Genialt gjort. Vell øyeblikk og øyeblikk. Var ikke så langt unna mot slutten, da du skal senke et skip. Var selvfølgelig en del fiender der. Så jeg fant ut at jeg skulle bare springe ijgennom alt. Det klarte jeg. Og mens de oppå båten skjøt på meg, hoppet jeg i vannet og sprengte båten til himmels, og da tenkte jeg (tror jeg, husker ikke) Haha Suckers. Men var ikke så veldig populært oss de resterenede koreanerene som var på bakken Endret 20. september 2008 av viking665
TCi Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Dette skjedd i originalen. Det er etter det oppdraget du finner den første alientingen. Den som fryser faren til den forskeren. Når du stikker ned for å ta flyet vekk. Helt nederst er det en bro hvor det står to lastebiler og flere personer. Det jeg gjorde var å kjøre jeepen mot broa i full fart (trykke shift). For så å ta ut de to personene på broa først, og så å klare å hoppe med jeepen. Når bilen var i lufta hoppet jeg av. I lufta mens jeepen flyr bortover skyter jeg bensintanken bak. Når jeg lander hopper jeg ned i elva og søker dekning. Bilen eksploderer og tar med seg de to lastebilene og nesten alle fiendene i området. Jeg plukker da opp de resterende overlevende.
Mr. Fiskum Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Er du serriøs nå TCi? Husker ingen spess øyeblikk atm.
TCi Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg har prøvd å gjenta det og prøve å filme noe lignende, men har aldri fått det til like bra som den gangen. Trodde selv nestne ikke hva som skjedde. Det jeg tror hadde skjedd da er at scriptingen i spillet ikke var som vanlig. Har sett det av og til skje. Lastebilene stod ganske tett opp mot hverandre og jeepen landet rett inn i den første. Og så skapte det en kjederaksjon. Morsom sak.
RyanLennox Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg spiller ganske systematisk å finner ikke på så mye sprell. Mine gode Far Cry-Crysis-Crysis Warhead øyeblikk har jeg når jeg nærmer meg en base fra en høyde. Jeg holder meg i skjul mens jeg studerer basen i kikkerten eller snipersiktet. Ser på fiendene tusle rundt og jeg planlegger angrepet. Så tar jeg ut snipertårnene med rocket launcher, gaus rifle eller snikskytter rifle. Så ser jeg hysteriet i basen mens jeg setter iverksetter neste angrep...rett og slett vannvittig deilig...
Skjelvgråt Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Vell, når jeg gjør det samme som deg. Så ser de andre i basen meg og kommer mot meg. Så hvis du ikke bruker Cloak veldig mye, hva gjør du da?
RyanLennox Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Vell, når jeg gjør det samme som deg. Så ser de andre i basen meg og kommer mot meg. Så hvis du ikke bruker Cloak veldig mye, hva gjør du da? bruker cloak mye, ja. Når man skal ta ut tårnene må man jo være ganske kjapp, skru på cloaken og finne seg et nytt sted
Chris93 Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 jeg syntes jeg har en stilig en. I originalen når du skal komme deg inn i gruven og det der. Jeg hadde nettopp fått det opdraget da, etter jeg hadde sikret landingspunktet. Så tar jeg den nærmeste jeepen, kjører rett utfor stupet mot gruveinngangen, hopper ut rett før bilen lander, og plukker ned de som var der. Jeg klarte dette på grunn av en bug, når jeg hoppet ut av bilen, var det som jeg hadde stått helt stille og hoppet ned fra 5-10 meter.
Patrick de Maar Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Huff, dere har det så gøy. Jeg er litt som Ryan. Planlegger angrepet på en liten veistasjon ganske så nøye. Kan finne på å tenke ut hvor jeg skal løpe to sekund etter første fase, og prøve å tenke på alle detaljer. Tar meg en skikkelig rundsjekk av hele stasjonen og finner ut hvor alle er stasjonert. Finner ut når folk ser hvilken vei, og utfører hele angrepet så feilfritt som mulig.
TCi Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg gjør også det som regel. Dette er bare episoder hvor jeg spiller for å leke meg i spillet. Som regel involverer det å angripe en base så kreativt som mulig. Enten ved å hoppe inn i basen med jeep, plante C4 på alle kjøretøy, velte trær over fiender, regne granater inn i fiendebasen osv. Det første jeg postet her er forresten ikke mulig på høye vanskelighetsgrader. Har bare klart lignende på normal maks. Dette er fordi de to første på broen tar deg ut altfor raskt når du hopper ut av bilen i fart. Her er et bilde hvor jeg hoppet med en humvee på en diger stein like ved basen, igjen ved å sette fyr på tanken når jeg hopper av. Like morsomt hver gang. På bildet ser du ikke humveen, bare jeepen som har eksplodert grunnet den første bilen. Humveen ligger like til venstre for bildet. Endret 24. september 2008 av TCi
TCi Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg har nå startet med å filme i fra blant annet Crysis nå. Må lære meg å lage bedre filmer senere, men her er en kort en jeg testet ut. Amatørmessig er den, men forhåpentlig verdt å sjekke ut: (Formatet ble litt feil da den ble filmet i 4:3, mens kilden var 16:10. Usikker på hvorfor men. Finner vel en løsning etter hvert. Bruker Movie Maker.) Håper flere kan filme sine øyeblikk også. Endret 23. oktober 2008 av TCi
DragonsHeaven Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Dette øyeblikket skjedde akkurat nå, i Crysis Warhead. Planta 3-4 bomber på bakken ganske nærme hverandre og fyrte dem av når en bil kom. Den bilen fløy ganske langt Tok et par salto'er gjorde den også!
LaviX Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 er det vista eller xp du kjører der og hvilke skjermkort har du?
Chris93 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde et jævlig fett øyeblikk rett før jul. I relic der nå du skal kjøre til kuppelen, tok jeg den trucken som står i basen og kjørte den. jeg var klar over veisperringen så jeg boostet og hoppet ut i stealth i det håp at metralijøse fyren skulle dø. Men før trcuken traff sand sekkene hadde han flyttes seg bakover (muligens en annen fyr) og trucken hoppet, deiset han ned med bakhjulet i luften, landet og exploderte. Eneste øyeblikk jeg har hat der jeg har stoppet opp for noen sekunder, måpet og uttrykt meg.
TCi Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 er det vista eller xp du kjører der og hvilke skjermkort har du? Hmm.. lenge siden det bilde ble tatt. Tror det er Vista, men ikke sikker. Skjermkortet var et Geforce 8800GT på den tiden.
LaviX Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 ok, grafikken ser sletes ikke så ille ut den da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå