Gå til innhold

Hvordan kontakte play.com ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får jeg tak i play.com gutta? Har lest rundt på sida deres og finner ingen e-mail eller tilbakemelding funksjon? Har en høne å plukke med de, har ikke fått spillet jeg bestilte for en god måned siden.

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=received

 

Som det står på den siden, trykk view order history and follow the instructions.

 

Burde ikke være noe problem. Jeg rapporterte den en gang på en cd som ikke kom. Jeg fikk tilsendt en ny uten spørsmål.

Eneste jeg ikke fikk svar på var når etter en god stund så kom den cd som først ble sendt. Jeg ba om adresse for retur dersom de ville ha den, men de svarte aldri...

Endret av Griffin
Lenke til kommentar

Jeg har besilt filmer og bøker fra Play sikkert 50 ganger, men én gang kom aldri greia jeg bestilte. Du må vente så og så lang tid før du kan velge "item never arrived" eller hva det står. Når linken blir gjort tilgjengelig trykket jeg altså på den under history. Da kunne jeg velge å få tilbake pengene eller få tilsendt ny. Jeg valgte pengene og de kom på konto et par dager senere. Var aldri i kontakt med noen utover en tilsynelatende automatisert mail som bekreftet valget. Veldig enkelt, ikke no tull.

Lenke til kommentar

https://www.play.com/Helpdesk.aspx?page=received

Delivery usually takes 3–5 working days (from date of posting), but we need to wait 21 days before being able to investigate this matter further. If you believe your item has been lost, and 21 days have passed, click the button above, select the item and follow the on-screen instructions.

Har skjedd meg to ganger. Begge gangene sendte de på nytt etter 21 dager og jeg fikk varene uten noen ekstra kostnader og uten å måtte snakke med noen som helst.

 

Om du fortsatt ønsker å plukke høner med kundeservice står det et telefonnummer nederst på alle sidene.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg tak i play.com gutta? Har lest rundt på sida deres og finner ingen e-mail eller tilbakemelding funksjon? Har en høne å plukke med de, har ikke fått spillet jeg bestilte for en god måned siden.

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=received

 

Som det står på den siden, trykk view order history and follow the instructions.

 

Burde ikke være noe problem. Jeg rapporterte den en gang på en cd som ikke kom. Jeg fikk tilsendt en ny uten spørsmål.

Eneste jeg ikke fikk svar på var når etter en god stund så kom den cd som først ble sendt. Jeg ba om adresse for retur dersom de ville ha den, men de svarte aldri...

 

Jeg burde nok nevnt at jeg har sjekket ut den der rød knapp funksjonen. Klikket meg inn på order history, og inn på unreal t 3 som jeg har bestilt. Det står at spillet er sendt, men jeg har ikke motatt noe. Ikke finner jeg den berømte røde knappen heller :\

Lenke til kommentar

Når jeg klikker meg innpå varen jeg ikke har mottatt komemr det opp et nytt vindu, med all slags info angående spillet. Men jeg finner ingen link som forteller meg - I have not received my play.com order. I til og med søkt etter ordene med søkefunksjonen. Har sendt utallige mailer til diverse mailer jeg har funnet, får alltid beskjed tilbake om mailen ikke er i funksjon. Helvete så irriterende, må vel ringe, men det blir vel like dyrt som å betale for selve spillet.

 

Noen som gidder laste opp et bilde av hvor jeg skal trykke? Har søkt gjennom alle tenkelige sider på play.com og finner ingenting. Instruksene går det jo ikke an å følge siden jeg ikke finner knappen de henviser til :\

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Når jeg klikker meg innpå varen jeg ikke har mottatt komemr det opp et nytt vindu, med all slags info angående spillet. Men jeg finner ingen link som forteller meg - I have not received my play.com order. I til og med søkt etter ordene med søkefunksjonen. Har sendt utallige mailer til diverse mailer jeg har funnet, får alltid beskjed tilbake om mailen ikke er i funksjon. Helvete så irriterende, må vel ringe, men det blir vel like dyrt som å betale for selve spillet.

 

Noen som gidder laste opp et bilde av hvor jeg skal trykke? Har søkt gjennom alle tenkelige sider på play.com og finner ingenting. Instruksene går det jo ikke an å følge siden jeg ikke finner knappen de henviser til :\

 

Trykk view details. Står til høyre.

Lenke til kommentar

Som regel går det ganske raskt fra play.com (dryg uke til nord-trøndelag). Men hvis varen din koster over tollgrensa (200kr) så er nok tollen synderen.

 

Var en gang jeg måtte vente forferdelig lenge på en dvdpakke jeg hadde bestilt. Etter en dryg måned (...nesten 1,5 jeg ventet lenge da jeg visste den skulle fortolles) kjørte jeg sånn automatisk "ordren har ikke kommet fram" og fikk svar på mail at en ny vare ble sendt.

 

Uka etter kom den første forsendelsen... da hadde den ligget i over en måned i tollen. Uka etter det igjen kom den andre :p

 

Men savner muligheten for å kontakte dem via e-mail. De hadde den muligheten "før i tia", men har kuttet den ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det har gått over to måneder.

 

Det står ingenting til høyre inne på view details om å si ifra at jeg ikke har fått spillet. Spillet kostet bare 17.99 så det skulle ikke være over 200kr.

 

Da har du ventet for lenge. Den klagesaken blir borte etter en stund, da de går ut fra at om folk ikke har fått det innen X lenge så klager de og venter ikke XXX lenge før de gjør noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...