THE-DOCTOR Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke noe med spillet som er galt? Prøvd å reinstallere? Bare ta backup av savegames først... Gjort det også! Prøvd allt som jeg kommer på.. Det kommer bare ikke noe førere på ATV'en! Er litt frustrerende når du har kjøpt et nytt spill for å si det sånn :s Kjipern!
kjermy Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Vel, jeg aner ikke... Kanskje selve cd-en som mangler noe filer? Kan du få lånt en og prøve det?
Exxia Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Har et problem :S Når jeg skal starte world tour, så bare står fyren oppa haugen med atv'n sin. Noen andre som har det problemet? Den lange loading tiden er også plagsom.
kjermy Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Har et problem :SNår jeg skal starte world tour, så bare står fyren oppa haugen med atv'n sin. Noen andre som har det problemet? Den lange loading tiden er også plagsom. Er det på pc? Isåfall, har jeg svar på loading tida.... Det er sånn på alle pc-versjoner.... Er irritert over det selv også...
Exxia Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er på pc ja løste problemet, restarta spillet, men samme skjedde, så reboota jeg og nå kjører det bra. Håper det kommer patch som fikser loading tiden hvertfall. Liker ikke helt kontrollene på pc heller. Litt rotete for min del. Men bortsett fra det, så er det noe av det beste jeg har spilt noen gang. Endret 2. oktober 2008 av Reavenas
kjermy Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Du kan vel endre kontrollene? Ellers kan man til nød kjøpe en xbox kontroll, men spørs om du syns det er verdte det.... Selv så syns jeg ikke det...
JFM Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Ellers kan man til nød kjøpe en xbox kontroll, men spørs om du syns det er verdte det.... Selv så syns jeg ikke det... Det var det jeg gjorde.
Exxia Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Som sagt tidligere her, så funker det fett å alt + tab på ut av spillet i 5-10 sec, så er den ferdig.
JFM Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Noen som vet hvor man finner "saved games" filene inne på maskinen?
Exxia Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Fant ut en litt morsom ting, det er en del ord som blir sensurert i spillet. For eksempel om du kaller deg "fuckface" så blir det "********". Om du går inn i pure folderen og så data, så er det en mappe som heter Urbandictionary gå inn der, så ligger det masse tekst filer, der er alle ordene som er sensurert på ganske mange språk. Ta feks. Japansk: 下男/下女(女中) Det betyr noe stygt, men vet ikke hva det er __ Har sett på flere forumer at folk sliter litt med preloads, så bare for å ta en mini tutorial : Når du kommer mot et hopp, hold inne preload knappen. Default preload knapp er control tasten til høyre. Jeg orka ikke det, så jeg bytta til shift. Ca, 1-2 sekunder før du når hoppe, trykk på knappen, øyeblikket før du hopper slipp den. Endret 2. oktober 2008 av Reavenas
Wiciwato Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er nok kongen av preloads, men det er kanskje fordi jeg kjører med Xbox 360 kontroll-Mye deiligere!
Laland Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er nok kongen av preloads, men det er kanskje fordi jeg kjører med Xbox 360 kontroll-Mye deiligere! We are the same, you and I.
JFM Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er nok kongen av preloads, men det er kanskje fordi jeg kjører med Xbox 360 kontroll-Mye deiligere! We are the same, you and I. ... and I
Exxia Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Misunner dere som har håndkontroll Men pure er digg uansett hva du bruker for min del <3
JFM Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vet hvor på maskinen "saved games" lagres????
Iceman22 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvor på maskinen "saved games" lagres???? Hos meg og vista: C:\Users\"brukernavn"\AppData\Roaming\Disney Interactive Studios\Pure Har du XP blir det litt annerledes, da blir det ca: C:\Documents and Settings\"ditt brukernavn"\Application Data Du finner det selv Endret 3. oktober 2008 av Iceman22
Gokburt Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg prøver å finne saven min på xp, men når jeg har gått inn på C:\ der jeg instalerte spillet kommer ikke "users" opp engang. Har prøvd å søke etter "application data" og "puresave" og "users" men får ingen relevante resultater. Bilde Har prøvd å trykke på alt, men er ikke noe der heller. EDIT: fant den nå Endret 4. oktober 2008 av Gokburt
Xcrtry Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Er det noen som kan fortelle meg hvordan man tar special trick på spillet. Har funnet ut at man skal trykke på Q men det funker tydelig vis ikke. Edit: Jeg skulle kanskje lest gjenna hele topicen før jeg posta Endret 5. oktober 2008 av Xcrtry
Exxia Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Var nødt til å uploade en film Grunnen til at jeg ikke gjør noen special tricks, er fordi jeg ikke har peiling på hvordan T_T
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå