Gå til innhold

Warhammer Collectors Edition - noen som har fått boksen?


Anbefalte innlegg

Noen som faktisk har fått tak i Collectors Edition boksen? Som fysisk har den? Har hørt at den er forsinket over hele landet, er dette tilfelle for alle? Skulle hente mitt eksemplar etterpå, men lurer nå på om jeg skal råne innom en plass og kjøpe standardutgaven i stedet så lenge. "Håper å ha den før helgen" er egentlig ikke godt nok for meg akkurat nå.

 

Har CD pre-order tingen, men har ikke giddi å lasta ned open beta grunnet en litt sliten linje om dagen.

 

Har i grunn satt av kvelden til WAAAAGH, alt annet blir litt kjipt i forhold kjenner jeg. Er nesten verdt det å svi av et par-tre hundrelapper ekstra for et vanlig eksemplar. Vil gjerne ha CE-boksen også, så kommer nok til å hente den når den kommer.

 

Kan sikkert selge en av dem til en kompis uansett etterpå :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En del partier har visst blitt forsinka inn til leverandør. Det gjelder ihvertfall oss som har bestilt fra Gamezone. De trodde at disse blir sendt i morra og kunne tilby å bytte til vanlig edition og et gamecard hvis man ønsket det.

 

For de av oss i headstart er jo denne forlenga til to uker så det er ikke noen bråhast akkurat :)

Lenke til kommentar

Wo-hoo! Sitter nå med et eksemplar av Warhammer AoR Collectors Edition her i MINE KLAMME HENDER!!! *frolick* :dribble:

 

Vet Komplett fikk inn en del i dag, som blir sendt ut rimelig kjapt. Problemet var fra leverandørens side, er nok samme som gjelder for de fleste andre også.

 

Da slapp jeg i alle fall å svi 300 spenn på et midlertidig eksemplar :)

 

Catch you all on the flipside! Nå skal det patches og rulles en Black Orc!

Lenke til kommentar

Gamezone håpa på å få det inn i dag, men så langt ser det ut som om de ikke har fått det, veldig irriterende, men har jo ikke noe grunnlag å skylde på gamezone. dette er ikke deres feil, men leverandøren.

 

får vel smøre meg med tolmodighet :-/ måtte blitt sendt i dag for at jeg skulle ha det garantert til lørdagen, men får vel håpe på mandag!

 

kan jo alltids fullføre Star Wars The Force unleashed en 4 gang :p

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med CE keyen ? Jeg ser ikke forskjell på 5 og S , sliter litt og vet ikke hva jeg skal gjøre.

 

edit : Nå gikk det !! Det var S hele tiden, knota også litt med 2ogZ ,faen for noen tall dem har på kodene sine- kunne vært lettere å forstå !

 

Nå er alt bra ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Fikk min kopi i dag og er pokkers umulig og gjette seg til hva som er nøkkelen på grunn av måten den er skrevet på. Har funnet ut at det 9 bokstaver som kan forbyttes. så ender opp i 512 forskjellige kombinasjoner som må prøves. og det har jeg ikek tålmodighet til.

 

 

De har laget et fantastisk spill - så driter dem seg ut slik , det er snodig.Måten koden er printet på , er under enhver kritikk. 5/S , Z/2 osv osv .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...