Gå til innhold

Warhammer - krasj og bugs, kommentarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm ! I dag ble jeg hevet rett ut i windows etter en tur i Ekrund battleground. Etter at tavla hadde kommet opp over kampens statistikk, fikk ikke noen melding eller noe som helst bare rett ut i windows.Surt å havne i en time kø igjen og håper ikke dette blir en vane hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe mitt spill kræsjer som oftest av at jeg legger det opp å ned for å bytte musikk eller svare på msn. Vet ikke om å spille i window mode vil hjelpe.

Største buggen jeg hater sålangt er whirling pin spellen til shadow warriors. Den skal entagle mobben som er på deg og det gjør den, men mobben følger etter deg selv om den egentlig står der henne, så du må hele tida sjekke på debuff spells om den faktisk er på deg eller lengre vekk, men uansett står den alltid helt oppe i deg. Dette skjer 90% av gangene jeg bruker spellen:/ sucks ass.

Skrevet
Hehe mitt spill kræsjer som oftest av at jeg legger det opp å ned for å bytte musikk eller svare på msn. Vet ikke om å spille i window mode vil hjelpe.

Jepp, sett på windower mode og alt går bra :D

Skrevet

Jepp, sett på windower mode og alt går bra :D

Antallet på disse kræsjene har gått ned ganske kraftig etter min erfaring.

Hadde en bug i open beta at noen targets ikke kunne bli attacka, men dem stod å angrep deg, irriterende ja =)

Men til å tenke på at spillet launchet for head start folket for 3 dager siden og for alle i dag, så er det rimelig bugfritt.

Skrevet

Trial blir lansert på fredda.

Den mest irriterende bugen nå er jo "target is not in range". den er helt evneveik og har sørget for min død mer enn en gang.

I Tier 3 er det en del småsaker som lurer seg frem. Mangel på animasjoner på en del interaktive ting, bosser som mangler dialog og litt småting. Og blå bagger fra PQs som ikke dropper epics..Whats that about?! Gjorde det jo allerede i tier 1.

Skrevet (endret)

Jeg tuller selvsagt. Hvorfor skulle de overbelaste serverne med en flokk med trial kunder, når det allerede er queue på de fleste før early access er over ( Ja jeg vet de øker pop cap nå, men den blir vel spist opp fort når alle uten early access kommer inn).

Endret av Konamixx
Skrevet (endret)

Største buggen jeg hater sålangt er whirling pin spellen til shadow warriors. Den skal entagle mobben som er på deg og det gjør den, men mobben følger etter deg selv om den egentlig står der henne, så du må hele tida sjekke på debuff spells om den faktisk er på deg eller lengre vekk, men uansett står den alltid helt oppe i deg. Dette skjer 90% av gangene jeg bruker spellen:/ sucks ass.

Det er en bug med alle roots. Blir nok fikset i neste patch skal du se.

Ang. krasher så er det sånn som skjer. Jeg har heldigvis bare krashet to ganger så langt. Skjedde mye mer før da så er blitt bedre, og mythic har sagt at de fokuserer på å eliminere problemet. :)

Endret av Zappy
Skrevet

Var forferdelig mange lagspikes igår (Eltharion serveren). Utrolig irriterende og stå å slå på en fiende uten at noe skjer før det plutselig flyr tall over skjerme og duer close to dead. Har vel noe med pågangen på serveren igår, men dette bør de fikse ASAP.

Skrevet

Kræsj til Desktop, aka CTD er et problem som virker blir mer og mer utbredt for spillere. Jeg også sliter med det, og får spilt maks 20 minutter før jeg får CTD. Det er en 200 poster lang tråd om det på warhammer alliance forumet med delte erfaringer og halvveis fungerende løsninger. Alt fra Disable DPI Scaling, Disable Aero, Disable antivirus, installer beta skjermkort drivere, uoffisielle directX drivere, window mode, disable sound etc. Listen er lang, men i bunn og grunn er dette noe som Mythic må komme med en patch for å få fikset.

Jeg har prøvd det meste nå uten uforandret resultat. Dessverre virker det fortsatt som et veldig fåtall som sliter met CTD, noe som kan føre til at det blir nedprioritert av Mythic.

Ingenting er mer irriterende enn å få sin PQ og Campaigns ødelagt pga av CTD (og eventuelt deretter må reque i en halvtime for å komme inn), for å så finne ut at du har gått glipp av PQ rewards.

Har sluttet å telle hvor mange ganger jeg har fått "You did not contribute enough to roll for chest" i PQ fordi jeg hadde en CTD i løpet av siste stage, selv om jeg deltok aktiv helt fra første Stage -.-

Skrevet

Et par ting som må fikses i WAR:

*Spillet krasjer hvis jeg forsøker å kjøre med overklokket system.

*FPS er for lav i forhold til maskinvare. Her trengs det mye optimisering. Særlig når det gjelder "stuttering".

*Savner mange options. Som f.eks. å kunne slå av at WAR logger ALT av chat/combatlog på HD.

*Grafikk bugs. F.eks. spell effekts som henger igjen etter at spellen er castet, eller at characteren vises i unarmed combat når han egentlig bruker en 2hander, osv.

*Crafting; det er fullstendig ubrukelig slik det er nå. Dette er tydeligvis noe Mythic har prioritert ned for å få spillet fortere ut.

Ellers er det de vanlige barnesykdommene som f.eks. "falle gjennom jorda" syndromet.

Ser meg også nødt til å kommentere på at alt for mange velger Destru. Order is the new Horde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...