Gå til innhold

T-skjorter/jakker/gensere som stopper ved beltespennen. + Butikktips.


marius90

Anbefalte innlegg

Hei, Har nettop kjøpt meg et nytt belte og en fresh spenne. Men må ha tak i noen nye gensere/jakker eller t-skjorter å bruke sammen med. De fleste plagg jeg har nå er liksom litt for store, (jeg har krympa litt i det siste tror jeg :p)

Men har vært en rask tur innom byen på vei hjemover her en dag. Men finner liksom ikke noe særlig, (har ikke lett noe særlig heller men.. Hehe). De t-skjortene/genserne jeg finner går liksom for langt ned så beltet ikke synes, men hvis jeg går ned på størrelsen så blir enten armene for smale eller for korte, så skal liksom ikke værra så enkelt.

 

Siste genseren jeg kjøpte var i størrelse small, men den er også for lang. Men Slike klesplagg varierer vel sikkert veldig i størrelse på de forskjellige merkene?

 

Har liksom aldri vært noe særlig å sett på klær tidligere, har bestilt mest på nettet også har jeg liksom aldri hatt råd, men nå jobber jeg og tenkte at hele klesskapet trenger en oppryddning, så hvis dere kan nevne noen butikker som er verdt å sjekke ut for en gutt på 18, så tar jeg gjerne imot noen tips ;)

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
stapp tskjorta nedi buksa

Ser bare tamt ut hehe, så sant man ikke har en fin skjorte utenpå elns da. Men så var det det å finne det da. ;)

 

Er ikke non spenne som skriker etter oppmerksomhet nei. Er egentlig en ganske standard spenne med en middelssørrelse med en slags børstetaluminiumslook og en liten inngravering.

Er jo ikke spenna som er hovedfokus, men synes en stilig spenne setter liksom prikken over i-en.

Samme som med halskjeder det. :)

 

Btw noen som vet om noen nettbutikker som kanskje selger noen stilige skinnjakker eller noe sånt?

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...