Gå til innhold

Wotlk Collectors Edition

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fått bekreftet fra platekompaniet at dem har motat bestillinge nå! :D

men sliter med at eg enda har en ordre på megastore, får ikkje avbestillt :S dem svarer ikkje på mail lengre -.-

er politiet neste eg skal ringe da?

Skrevet
på spaceworld i elverum fikk jeg lagt av 1 :) du kan jo bare gå og spørre

Hvor mye skulle de ha for det? kanskje stikke innom der imorra og be de holde av til meg også =D

Skrevet (endret)

spurte ikke hvor mye den kosta men du må betale 50 kr som de tar vekk fra prisen :) (og når jge var der på mandag vare det 22 på lista ellerno sånt :S)

Endret av Submit
Skrevet
fått bekreftet fra platekompaniet at dem har motat bestillinge nå! :D

men sliter med at eg enda har en ordre på megastore, får ikkje avbestillt :S dem svarer ikkje på mail lengre -.-

er politiet neste eg skal ringe da?

Politiet etter 24 timer? Nei, slapp av litt du, finn et annet sted å bestille å vent på svar :)

Skrevet

Noen som vet om plateompaniet pleier å sende ut slik at man er rimelig sikker på ha spillet på release dagen? Var en del som kjøpte derfra i fjor? Bor i Stavanger, vet ikke om det kan spille inn.

Skrevet

hehe, denne har eg vore hos dei lokale sjappene og forhåndsbestilt allereie i Vår=P

Så blir nok kjøpt inn 1 til meg og damo då, argumentet hennas var at dragen du fekk med var søt=P

Gjest Harley Quinn
Skrevet

Jeg bestilte i butikken på spaceworld, får jeg ikke dreper jeg han som tok den imot for han er en venn av emg og lovte at de skulle få nok..

Skrevet
Hvis jeg bestiller vanlig edition fra en butikk som selger preorders, får jeg spillet på release da?

tror blizzard ikke gidder å gi ut før release 13 november :) (blizzard bestemmer det :D)

Skrevet
Hvis jeg bestiller vanlig edition fra en butikk som selger preorders, får jeg spillet på release da?

hvorfor stresser dere sånn med å bestille? riktignok føles det kanskje litt trygt å vite at du er garantert å få den i postkassa, men så er det jo også veldig lett å f.eks stå utenfor expert/elkjøp klokka 10.00 å spasere inn å plukke med seg en:P tipper dere som går for forhåndsbestilling er late;p en ting til, posten kan være forsinket, tenkt på d? mwahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...