Gå til innhold

COD 4 hjelp!


tomniel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har akkurat starta å spille dette geniale spillet på Xbox Live.

hvordan kan jeg skyte flere skudd en 3 om gangen?`utrolig irriterende :/

 

Skift våpen... det våpenet du spiller med nå har burst, 3 og 3 skudd...spill videre så får du nye våpen...

 

bruker m16 med grenade launcher nå. lvl akkurat til 9 nå. forslag til våpen?

også veldig irriterande når du skal skikte, så dekker siktemidlene så en ikke ser ordentilig...:/

Endret av tomniel
Lenke til kommentar

Jeg ble også frustrert over kun burst til å begynne med, men nå i ettertid ser jeg at det er lurt å lære seg til å prøve å være presis helt fra starten. Spray and pray er noe som sjelden fungerer bra i CoD4. Som lortonge sier, er M16 et glimrende våpen. Sammen med Stopping Power kan du felle en mann på 100m avstand med én burst. Det er denne komboen jeg bruker når jeg fokuserer på å spille bra og vinne, og ikke bare få masse kills (som når man spiller Search and Destroy).

 

Når du kommer høyt nok i level til å kunne lage dine egne classes, kan du bruke AK-47 som har full auto, så det kommer. Bare ikke avskriv M16'en som et møkkavåpen, for det er det ikke. ;)

Lenke til kommentar
Jeg ble også frustrert over kun burst til å begynne med, men nå i ettertid ser jeg at det er lurt å lære seg til å prøve å være presis helt fra starten. Spray and pray er noe som sjelden fungerer bra i CoD4. Som lortonge sier, er M16 et glimrende våpen. Sammen med Stopping Power kan du felle en mann på 100m avstand med én burst. Det er denne komboen jeg bruker når jeg fokuserer på å spille bra og vinne, og ikke bare få masse kills (som når man spiller Search and Destroy).

 

Når du kommer høyt nok i level til å kunne lage dine egne classes, kan du bruke AK-47 som har full auto, så det kommer. Bare ikke avskriv M16'en som et møkkavåpen, for det er det ikke. ;)

 

neida, det er m16 jeg liker best :)

hvordan bruker man desse egenskapene som stopping power osv? kom opp i lvl 12 igår, men suger så jævlig. killrate på 0,3 er eg heldig hehe :p

Lenke til kommentar
lvl 13 nå og endelig fått red dot sikte. nærmer meg sakte 1 i killrate :)

hvordan bruker jeg stopping power, steady aim og alle desse tinga?

Hva legger du i "bruker"? Hvis du tenker på hvordan du velger, må du inn i Create a Class og sette opp hvilke våpen du vil bruke og hvilke perks du vil ha. Der velger du bl.a. Stopping Power og Steady Aim. Hvis du tenker på hvordan du bruker dem i "kamp", så fungerer de hele tiden. Det er ingen "aktiveringsknapp". Stopping Power gjør at du gjør mer skade, hele tiden. Juggernaught gjør at tåler mer skade, hele tiden. Andre perks gir deg f.eks. rakettkaster (med to skudd) eller to ekstra flash-granater. Martyrdom gjør at du slipper en usikra granat hver gang du dør. Men altså, du trenger ikke aktivere disse perks'ene mens du spiller. Du velger dem under Create a Class, og så gjelder de hele tiden mens du spiller. Les beskrivelsen på dem så skjønner du hvordan de fungerer. Hvis ikke er du selvfølgelig velkommen til å spørre her... ;)

Lenke til kommentar

Lette våpen, som også er bra:

M4 Red Dot (Eneste våpenet jeg anbefaler bruk av Red Dot på) med Stopping Power og Steady Aim

AK-74u med Iron Sights, Stopping Power og Steady Aim (Denne har såpass god hip-accuracy, at jeg anbefaler deep impact ifra starten av)

 

Ettersom du føler du får teken på disse kan du bytte over til Deep Impact på tredje perk, og begynne å bruke M16 og AK-47, begge med iron sights, stopping power, deep impact.

Set-upen min atm er:

Class 1:

M16

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

Class 2:

Ak-47

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

Class 3:

AK-74u

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

Class 4:

M4 Red Dot

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

Class 5:

M40A3

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

 

 

Merk deg at jeg bruker kombinasjonen Deep Impact og Bandolier, selvom jeg spiller utelukkende SnD. Dette er for å skyte MYE gjennom vegger og gi endel cover-fire. For de fleste kan jeg tenke meg at 3xStun eller Bomb Squad er bedre som første perk.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Du får alt det etterhver som du levler opp...

Og da ligger alt på "perks"

Her er listen over når ting bli unlock'a.

http://www.cheatcc.com/xbox360/callofduty4...heatscodes.html

 

takk for en genial link. rett i bokmerker :)

 

lvl 13 nå og endelig fått red dot sikte. nærmer meg sakte 1 i killrate :)

hvordan bruker jeg stopping power, steady aim og alle desse tinga?

Hva legger du i "bruker"? Hvis du tenker på hvordan du velger, må du inn i Create a Class og sette opp hvilke våpen du vil bruke og hvilke perks du vil ha. Der velger du bl.a. Stopping Power og Steady Aim. Hvis du tenker på hvordan du bruker dem i "kamp", så fungerer de hele tiden. Det er ingen "aktiveringsknapp". Stopping Power gjør at du gjør mer skade, hele tiden. Juggernaught gjør at tåler mer skade, hele tiden. Andre perks gir deg f.eks. rakettkaster (med to skudd) eller to ekstra flash-granater. Martyrdom gjør at du slipper en usikra granat hver gang du dør. Men altså, du trenger ikke aktivere disse perks'ene mens du spiller. Du velger dem under Create a Class, og så gjelder de hele tiden mens du spiller. Les beskrivelsen på dem så skjønner du hvordan de fungerer. Hvis ikke er du selvfølgelig velkommen til å spørre her... ;)

 

 

akkurat det jeg lurte på, takk for oppklaringen :)

Lenke til kommentar
Lette våpen, som også er bra:

M4 Red Dot (Eneste våpenet jeg anbefaler bruk av Red Dot på) med Stopping Power og Steady Aim

AK-74u med Iron Sights, Stopping Power og Steady Aim (Denne har såpass god hip-accuracy, at jeg anbefaler deep impact ifra starten av)

 

Ettersom du føler du får teken på disse kan du bytte over til Deep Impact på tredje perk, og begynne å bruke M16 og AK-47, begge med iron sights, stopping power, deep impact.

Set-upen min atm er:

Class 1:

M16

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

Class 2:

Ak-47

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

Class 3:

AK-74u

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

Class 4:

M4 Red Dot

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

Class 5:

M40A3

Deagle

Bandolier

Stopping Power

Deep Impact

 

 

Merk deg at jeg bruker kombinasjonen Deep Impact og Bandolier, selvom jeg spiller utelukkende SnD. Dette er for å skyte MYE gjennom vegger og gi endel cover-fire. For de fleste kan jeg tenke meg at 3xStun eller Bomb Squad er bedre som første perk.

 

 

nydelig, kopierte de classes jeg kunne. thanks :)

Lenke til kommentar

Ser mange av dere nevner create a class osv her. Jeg kjøpte med xbox360 idag med COD4, jeg fikk ikke valget å lage en klasse, eller gjelder dette kun online. Har ikke kommet sålangt enda, siden jeg har tenkt å lære meg spillet en smule bedre før jeg prøve online.

 

edit:

Tok meg dn friheten å bruke denne tråden.

Endret av Matseh
Lenke til kommentar
Ser mange av dere nevner create a class osv her. Jeg kjøpte med xbox360 idag med COD4, jeg fikk ikke valget å lage en klasse, eller gjelder dette kun online. Har ikke kommet sålangt enda, siden jeg har tenkt å lære meg spillet en smule bedre før jeg prøve online.

 

edit:

Tok meg dn friheten å bruke denne tråden.

 

 

du lærer best av å spille online, raskere også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...