Gå til innhold

Gir Bort Age Of Conan Account!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke Funcom konkurs ennå? Fra å ligge på godt over 50 kroner aksjen da AoC kom så er den nå nede i godt under 10, så det er ikke særlig rart at både aksjonærer og spillere velger å hoppe av (den synkende) skuta.

Edit: Nede på 8-tallet nå ser jeg

http://www.hegnar.no//tickersok/?ticker=FUNCOM

Jævlig kjedelig for de som ble revet med av hypen som var rundt spillet og lånte penger med pant i hus og hytte og nå sitter de med en bråte verdiløse aksjer som det er umulig å bli kvitt og gjeld til langt over ørene.

Endret av Myx
Er ikke Funcom konkurs ennå? Fra å ligge på godt over 50 kroner aksjen da AoC kom så er den nå nede i godt under 10, så det er ikke særlig rart at både aksjonærer og spillere velger å hoppe av (den synkende) skuta.

Jævlig kjedelig for de som ble revet med av hypen som var rundt spillet og lånte penger med pant i hus og hytte og nå sitter de med en bråte verdiløse aksjer som det er umulig å bli kvitt og gjeld til langt over ørene.

Det er ikke lov å slenge dritt om AoC! De stakkarne som fremdeles lever i sin lille boble blir sint :)

8.55 ligger den på akkurat nå hvertfall. Men det er jo et generellt fall på børsen nå, pga. krisen hos investeringsbankene i USA.

Uansett så tror jeg at den samme hypen som gjorde Funcom aksjene unaturlig høye i begynnelsen har fått en pendeleffekt. Så egentlig er vel sikkert aksjekursen deres unaturlig lav akkurat nå. Merker meg en viss skadefryd fra mange når skuffa gamere prater om hvordan det går med Funcom, hehe.

Synd for Funcom, som sikkert er kjempeavhengig av investorinterresse. Men det er vel litt forhastet å komme med falitterklæringene nå. Jeg håper hvertfall at de klarer seg gjennom stormen, og at AoC kan bli verdt å spille etterhvert.

Age of Conan lider desverre av Windows Vista syndomet. Folk begynner å snakker, og folk som ikkje har så god peilig høyrer på det, og sprer det vidre. Fjær til høns...

Det ER ikkje så dårlig som folk skal ha det til. Ja, det er mykje buggs og feil, men Funcom har vert flinke og mykje bra ER på veg. Flere MMO som f.eks. WOW hadde også sine barnesykdommer.

Selv spillte eg AOC fra launch, men gav opp på ca lvl 45 pga av overgang til Mac. Eg er enig i at det ikkje fungerer optimalt enda, men så dårlig som kritikken fra visse folk sier, er det ikkje :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...