Gå til innhold

Software - Tips & Tricks HTC Touch Pro


mads182

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nyttige programmer til Touch Pro:

 

Advanced Configuration Tool: Program som enkelt lar deg endre på en hel rekke innstillinger. Ved hjelp av dette programmet kan man enkelt tilpasse telefonen og i mange tilfeller gjøre den mye raskere.

 

Diamond TF3D Config: Med dette programmet kan man enkelt tilpasse og gjøre endringer i Touch Flo programmet. I tillegg gir programmet mulighet til å anvende flere tweaks som gjør Touch Flo raskere. Et "must have" :)

 

Tilføye byer til værapplikasjonen: Ved hjelp av dette programmet kan du føye til byer som ikke finnes i programmet fra før.

 

For at ovennevnte programmer skal virke, trenger du også å installere Compact Net Framework 3.5.

 

Samtlige programmer er nå installert på min telefon og fungerer utmerket :)

 

Famework og det. skal det lagres på tlf heller minnekorte?

Lenke til kommentar

Har noen noen et tips på hvordan man skal få SIP f.eks. Vyke MobilIP til å fungere på Touch Pro. En telefon på dette nivået bør være mulig å bruke VOIP/SIP. Den eneste som jeg har fått til å fungere hittil er å installere Fring som SIP. Problemet med Fring og Vyke ble dårlig lydkvalitet.

 

Har prøvd følgende uten å lykkes:

- Skype for WM 6.1 Pro. - Da blir touch panelet helt på villspor.

- destr0_VOIP_WM61___SIP_Config_1.1 - Fugerer ikke (denne app. vil ikke la seg av-installere )

- SetupVoIP_v0.3 - installeres, men vil ikke starte (uventet feil fra Windows)

- RAPHAEL_VoIP - Vyke blir tilgjengelig, men vil ikke ringe opp kontakten.

 

Ellers så har jeg funnet et program som løser problemet med "lommering/svar" - AnswerkeysDisabler.v0.4.1

Lenke til kommentar
hvordan fungere dette programmet??

 

Dersom det er "AnswerkeysDisabler.v0.4.1" du tenker på, så er displayet låst ved innkommende samtaler. Den eneste måten å besvare innkommende samtale er ved å bruke den fysiske "Svar" knappen. Displaylåsen ved innkommende samtale kan oppheves ved å trekke ut "Stylus".

 

Med dette programet kan jeg fomle telefonen ut av veske/lomme uten at innkommende samtale blir besvart, og avvist, i neste "touch" :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter et program som kan erstatte alarmapplikasjonen som følger med. Den er jo sjanseløs når man trøtt i trynet om morgenen ønsker å snooze noen ganger før beina plantes i gulvet. I tillegg er den jo håpløst vanskelig å slå av med morgentrøtte øyne. Noen forslag?

Jeg bruker G-Alarm http://www.ageye.de/index.php?s=home

Det programmet ser bra ut. Fant et som heter Pocket WakeUp som også fungerer slik jeg vil. Dvs at det er svært enkelt å velge snooze eller slå av alarm. Bakdelen er at programmet er fransk, og at de engelske språkfilene ikke oversetter alt. Takk for tipset, laster nok ned dette snart.

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet hvordan man legger til egne alarm-toner? På samme måte som du gjør det med ringetoner. Finner ikke mappen for alarmtoner.

 

 

Jepp, jeg har lagt inn flere Egne alarm-toner.

 

Bare legg inn WAVE filer i katalogen "WINDOWS". Finnes mange program på nettet som konverterer dine MP3 til WAVE gratis. Du må også kjøre filene gjennom MP3-trimmeren som følger med i programmet. Antageligvis endrer systemet filen på en eller annen måte.

 

Har lagt inn deler av flere sanger der selv, funker som bare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...