Gå til innhold

Snart nytt prisdropp på 360.


Isbilen37

Anbefalte innlegg

woolie-xbox-360-cuts.jpg

 

Dette er fra England. Et dropp på 30 pund så prisene vil da garantert senkes her også.

 

Så Arcade kommer til å koste rundt 1000, 60gb 1500kr og Elite 2000.

 

Viser hvor mye penger Sony tjener på PS2. Den koster jo 1000kr og det er uten noe minnekort og trådløs kontroller.

Endret av Isbilen37
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at xbox tjener noe som helst på 360'n..Ser heller at de neste går litt i minus. Men de kjører så lav pris pga. de prøver å bygge opp/ta marked fra Sony som har greid å bygge opp en sinnsyk fanscare/trofaste sony konsumenter via ps1 og ps2.

Playstation er et veldig sterkt varemerke som mange forbinder med positive opplevelser.

Ikke at Xbox ikke har blitt et stort varemerke, for all del. Xbox er en kjempe konsoll og jeg har selv lagt ned hundrevis av timer i den siden realesen.

 

Men for mange kan kansje playstation klinge litt bedre i ørene en xbox da Playstation 2 var noe alle casual gamere eide, da blir det fort at de går for Ps3 pga. det er det de er "vant" til.

Og med en såpass mye lavere pris så for Microsoft mange til og tenke seg om en gang ekstra.

Endret av Dimnar
Lenke til kommentar
Det går ikke ann å flashe DVD-drevet på de nye 60GB modellene. Bare sånn til opplysning ;-)

 

Det er en ny type drive i de som heter LiteOn.

 

Tar nok ikke lang tid. Å være på Live med flashede maskiner er dog verre hvis man ikke vil bli bannet.

 

Min ble banna enda jeg aldri hadde spilt noe online og bare hadde en silver account.

Lenke til kommentar

^JA... Særlig :hmm:

 

Hvilken firmware hadde du når du ble bannet?

 

Har hørt man kan bli bannet uten stealth patchede spill, men firmwaren i seg selv? Har jeg liten tro på med mindre du brukte eldgammelt firmware og ikke de nyere Ixtreme firmware's. Ixtreme spoofer nemmelig den originale firmwaren. Om du brukte utdatert firmware kan du bare skylde på deg selv. Er lenge siden Ixtreme kom ut så du har hatt god tid på deg til å reflashe. :)

 

Gjerne kom med dine erfaringer rundt modifisering, men hver ihvertfall vettugt og vit litt om hva du snakker om før du kommer med slike hårreisende påstander.

Lenke til kommentar
Dette er vel ikke annet enn det Amerikanske prisdroppet som kommer til Europa?

En 360 koster jo en dæsj mindre enn Wii der borte nå, samme i Asia/Japan forøvrig.

 

Nå droppet jo MS prisene her for ikke lenge siden. Noe de ikke gjorde andre steder. Så dette blir det andre prisdroppet her på kort tid. MS virker veldig desperate i Europa nå. Kanskje ikke så rart siden de blir totalt knust av både PS3 og Wii.

 

http://www.gamersdailynews.com/story-4452-...-Microsoft.html

 

Her er prisdroppet confirmed forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...