wingardium Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Hvordan funket det med Galcon? Er ikke sikker på om jeg skjønte når det var gratis, og når man måtte betale
Bruktbilen Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 evilleader360: Nei vel er ikke noe særlig god, spilt en del tribes så kan den typen spill fra før. Rocket Launcher er bare digg .
evilleader360 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Skrevet 13. september 2008 Hvordan funket det med Galcon? Er ikke sikker på om jeg skjønte når det var gratis, og når man måtte betale 3 ganger gratis per 24 time, eller så kan du kjøpe free time, for 1 år, mnd, uke, dag . evilleader360: Nei vel er ikke noe særlig god, spilt en del tribes så kan den typen spill fra før. Rocket Launcher er bare digg . Hehe, vel jeg synes at du gjør det ganske bra . Kom igjen folkens vi trenger flere norske på Legions ^^.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Registrerte meg akuratt. Nick: andrenilsen
Grindal Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 får opp feilmelding "failed to open "main.cs". Har fjerna hele dritten, men kommer opp hele tiden. Har noen fått noe liknende?
Svinat Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Har vært registrert på instantaction siden januar i år. Spilte en del i begynnelsen, men da var det få spill og spillere, og en del problemer med å joine spill. Får prøve igjen nå og se. Kaller meg Svinat, forresten.
Smooth Ceiling Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Nok en website som krever enten IE eller FF. Nei takk, ellers takk. Det er opp til hver enkelte å avgjøre, jeg respekterer din avgjørelse. Vil bare gjøre klar over at developerne pleier som regel å støtte de nettleserne det blir brukt mest av. Å bruke unødvendige ressurser for å ordne støtte til f.eks Netscape, Opera osv. er bare sløsing med penger og tid. Det blir for mye arbeid å holde styr over alle nettleserne, oppdatere, ordne bugs osv. Driver og spiller nå, fint å spille med deg Smurfen, det var gøy . Tenkte ikke på at jeg faktisk har FF innstallert ved siden av Opera, bruker bare FF så å si aldri. Skal nok prøve igjen med FF senere, for jeg har absolutt lyst til å se hvor bra det fungerer.
evilleader360 Skrevet 14. september 2008 Forfatter Skrevet 14. september 2008 Spennende folkens, blir gøy å få flere nordmenn på InstantAction. *meep* meep*, prøv å åpne med Internet Explorer, hvis du allerede bruker Internet Explorer, kan du prøve med Firefox (www.getfirefox.com).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå