Gå til innhold

Spillverket.no: Nynorsk på gamer?


Anbefalte innlegg

Men for min del, og dei fleste andre nynorskbrukarar, synast eg nynorsk brukast alt for lite i samfunnet generelt.

Åtte prosent av landets befolkning skal altså presse sitt språk over på den resterende del? Vil tro at det er motsatt også, at de fleste bokmålsbrukere synes at nynorsken brukes i for stor grad i samfunnet i forhold til andelen som benytter den daglig.

 

Jeg har ikke noe imot artikler skrevet på nynorsk, først når det blir krevd at jeg må rette meg etter en liten minoritet og svare på nynorsk mener jeg at det går for langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åtte prosent av landets befolkning skal altså presse sitt språk over på den resterende del? Vil tro at det er motsatt også, at de fleste bokmålsbrukere synes at nynorsken brukes i for stor grad i samfunnet i forhold til andelen som benytter den daglig.

 

Jeg har ikke noe imot artikler skrevet på nynorsk, først når det blir krevd at jeg må rette meg etter en liten minoritet og svare på nynorsk mener jeg at det går for langt.

 

Synest du at nynorskbrukarar prøver å tre nynorsk over hodet på deg? Sist eg såg etter var det ikkje nynorsk som vert brukt i alle landets store aviser. Og i tv er det heller ikkje noko bedre. Det lille som finnast av nynorsk der hamnar som oftast som teksting på heartbeat eller eit lignande program.

Lenke til kommentar

Er ingen fan av nynorsk selv, men støtter Gamer.no sine prinsipper og skribenter fullt ut når det gjelder nynorsk. Lagå, man må kanskje bruke litt lenger tid på å tenke (nei, ikke mye lenger:p ), men, eksempelvis, Halo 3 anmeldelsen var vannvittig godt skrevet og utrolig profesjonell til tross for at den var nynorsk. Fortsett som dere gjør nå, Gamer! :)

Lenke til kommentar
Viss de behersker bokmål, vil nok de aller fleste at de skriver det også mener nå jeg.

 

Eg skriv bokmål minst like godt nynorsk, men eg synast nynorsk er eit mykje meir levande språk

Haha, artigste jeg har hørt i dag, kan sove fint på den.

 

Var kanskje ikkje heilt bra formulert, men for meg utrykker nynorsk mykje betre det eg meiner. (Dette gjeld særleg for skjønnlitterere tekstar)

Lenke til kommentar
Eller halve norskboken.

 

Og alt mulig statlig som må produseres dobbelt opp fordi det skal finnes tilgjengelig både på bokmål og nynorsk.

 

Dersom du studerer den norskboka litt betre vil du finne ut at sidemål berre er eit eller to kappitlar.

 

Me har to offisielle skriftspråk her i Noreg og det betyr at me ikkje berre kan kutte ut det eine språket fordi ein ikkje likar det. Eg reknar med at du hadde vorte ganske sur dersom du hadde fått alle offentlege skriv på nynorsk. Kvifor skal dette vere noko annleis for ein nynorskbrukar

Lenke til kommentar
Nei, det gjelder ikke den som er valgt på min skole iallfall. 49% av sidene er skrevet på nynorsk.

 

Den første grunnen som faller meg inn er at det er en mye mindre andel av landets befolkning som benytter nynorsk enn bokmål. Det kan da virkelig ikke bestrides?

 

Då har du fått ein svært god norskbok.

 

Ok, det er ferre som bruker nynorsk enn bokmål, men kvifor skulle me føle at det er meir rett å lese alle offentlege skriv på bokmål?

 

edit: Beklager litt korte/dårlege svar, men begynner å bli trøtt. Kan svare betre når eg er litt meir opplagt i morgen.

Endret av Painapple
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...