Gå til innhold

modde et Chieftec Dragon Tower


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt store helt hvite klistremerker. tenkte jeg skulle kjøpe det (hvis det finnes), og klippe ut noe kult. og så lime det på sida av kabinettet.

 

Noen som vet om et sted i Skien eller Porsgrunn, eller eventuelt en webshop.

 

Kom på noe, finnes dette på biltema?

Lenke til kommentar
Du kan sjekke denne linken... Bilde av Chieftech Dragon Kabinette mitt:))) Er ganske stolt av denne

http://www.coolcasemods.com/gallery.php?id=460

 

Grei nok modd, men den er jo lik 1000000 andre modder. Plexi å katode :woot:

Not.

Nei prøv å gjør noe med kabbiset ut i fra egen fantasi/ønske. Kopier avandre modder har jeg sett nok av :grumpy: Går ut i fra ar jeg ikke er allene om denne meningen :roll:

Lenke til kommentar
nene meget morsomt  :wink:  

 

noen som vet hvor man får kjøpt STORE klistremerker ell ??

 

Du får kjøpt store klistremerker av Britney Spears og Mariah Carey på Nille, enkelt og greit.

 

Bruker det på skapet på skolen, enkelt og greit.

 

Hilsen Saft-is, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Hvis du absolutt skal modde, unngå "her er jeg, se på meg"-katoder!

Mesteparten av tiden står jo pcen på rommet ditt, og har du glede av lys fra pcen når du er alene? Når du sover? Du kan selvfølgelig skru dem av, og bare ha dem på når du er på LAN.

Nei, gå for funksjonalitet istedenfor! F.eks. hull til vifte dersom du trenger det, og f.eks. termometer kan være praktisk. Lakkering kan være kult (fordi jeg har gjort det, og pcen ser überkonge ut om du gjør det riktig).

Og trenger du å se på rotet inni pcen? Uff, er glad jeg ikke har plexivindu jeg!

 

Må si meg langt på vei enig med Croyfer og Noiseless! Men jeg har Chieftec Big-/Fulltower, og selv om Lian Li er fett, er jeg glad jeg har Chieftec, det er lett å modde, har meget god plass (til f.eks. vannkjøling), og dessuten er det er ikke fint i utgangspunktet, kan bare bli bedre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...