Gå til innhold

Et spørsmål ang. Steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt ny bruker av Steam, så jeg har et lite spørsmål. Jeg fikk et stort problem med i går som gjorde at jeg må reinstallere windows. Derfor lurer jeg på om de spillene jeg har kjøpt på Steam kan lastes ned på nytt gratis når jeg installerer Steam på nytt, eller må man kjøpe de en gang til?

Håper noen vet, fordi jeg kan ikke akkurat si jeg finner noe om det på Steam sin support side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de kan lastes ned på nytt gratis. Dette er en av de store fordelene med Steam, iallefall hvis man har en OK linje og ikke liker å være diskjockey.

Skrevet

Ta vare på steamnavn og passord, så har du kontroll på hvor spillene dine er i framtiden.. :)

Ikke gjør noe dumt som å jukse/cheate. Blir du tatt av Steam sin beskyttelse, utestenges du fra alle spill som kjører denne beskyttelsen online.

Blir du tatt av f.eks. Radar i cs1.6 blir du utestengt i fra alle servere som kjører Radar sin BAN.cfg uansett hvilket spill det måtte være..

Skrevet
Ta vare på steamnavn og passord, så har du kontroll på hvor spillene dine er i framtiden.. :)

Ikke gjør noe dumt som å jukse/cheate. Blir du tatt av Steam sin beskyttelse, utestenges du fra alle spill som kjører denne beskyttelsen online.

Blir du tatt av f.eks. Radar i cs1.6 blir du utestengt i fra alle servere som kjører Radar sin BAN.cfg uansett hvilket spill det måtte være..

De som jukser kan bare brenne :devil: Jeg forstår seriøst ikke hvorfor folk gidder å jukse i feks cs. Er prestisje så viktig?? Er ikke det viktigste å ha det gøy. Kan ikke være særlig gøy å skyte folk med aim bot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...