Gå til innhold

Iphone med Netcom Smarttalk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jada, det var fullt kombinerbart, og alle tjenester kan trekkes av det faste månedsbeløpet. I og med at Onecall ikke har mobilt bredbånd, så er det rimeligst for meg %

 

99,- kr for Connect Fritid er en tilleggstjeneste som ikke går under fast beløpet som du kan ringe for. Connect Fritid gjelder ikke mellom 17-07 som enkelte har skrevet, men 17-08 + gratis helg. Jeg ringte Netcom og fikk samme svar hver gang.

Endret av Trollis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
99,- kr for Connect Fritid er en tilleggstjeneste som ikke går under fast beløpet som du kan ringe for. Connect Fritid gjelder ikke mellom 17-07 som enkelte har skrevet, men 17-08 + gratis helg. Jeg ringte Netcom og fikk samme svar hver gang.

 

hva mener du?

så hvis man har Mewe til 200kr, så kommer det 99kr på der igjen for Connect fritid, så det blir 300kr i mnd?

 

hvis det så er det egentlig en bedre løsning for da har man 200kr til sms, ringe og datatrafikk som går over.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gikk salget dårlig? Folk stod jo i kø.

 

For å få første leveranse, ja. Andre ble solgt ut etterhvert, men tredje forble på lager fram til de neste, alt i løpet av to uker.

 

Jeg tror nok ikke at de blir billigere, siden kjøpsprisen blir lavere.

Jeg bestilte min iPhone i dag med følgende oppsett:

 

iPhone 3G 16GB m/ 12mnd mewe 400:

2995,-

 

400,- per måned i minimumsfakturering, kan ringe for hele beløpet.

Har bestilt Connect Fritid for ubegrenset databruk mellom 17 - 07 og hele dagen i helgene. Koster 99kr, men det gikk under de 400kr i minimumsfakturering per måned, ikke oppå dem.

Da blir det 300kr å ringe for i måneden, til mye lavere priser enn iTalk-abonnementene.

 

Kan ikke få tak i dette abonnementet i Telebutikken, jeg ringte til Netcom og fikset det med dem. Man kan også bestille via mewe.no eller hva det het.. Tror dette er det beste valget hvis man bruker mye nett, men ringer og skriver moderat med meldinger.

 

 

Herregud noen av dere er driftige. Sa de noe om hvor mye prisen ville blitt for samme oppsett med 8gb versjonen?

 

 

"Netcom anbefaler fortsatt italk abonnementene"

Til idioter, åpenbart

 

Hvorfor er en idioter om en bruker italk?

 

Om en ligger på rundt 1000 min og 1000 sms pr mnd så kommer jo italk bra ut, og i tllegg får en telefonen til 1 krone da.

Lenke til kommentar
Hvorfor er en idioter om en bruker italk?

Om en ligger på rundt 1000 min og 1000 sms pr mnd så kommer jo italk bra ut, og i tllegg får en telefonen til 1 krone da.

 

Smsmania = 2000sms for 199kr måneden. netcom connect fritid = ubegrenset surfing mellom 17-07 + et usbmodem om du skulle ønske det til den bærbare maskinen din, pluss 100 kroner å ringe for i måneden med mewe (om de du ringer mest til bruker netcom de og, kan du legge på netcom venner under den faste månedsavgiften og spare noen hundrelapper der også)

 

Bortsett fra antall minutter til andre operatører, får man mer utav et modifisert mewe-400 abonnement enn italk large, pluss at man slipper betale latterlige 1100 kroner i måneden.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Hvorfor er en idioter om en bruker italk?

Om en ligger på rundt 1000 min og 1000 sms pr mnd så kommer jo italk bra ut, og i tllegg får en telefonen til 1 krone da.

 

Smsmania = 2000sms for 199kr måneden. netcom connect fritid = ubegrenset surfing mellom 17-07 + et usbmodem om du skulle ønske det til den bærbare maskinen din, pluss 100 kroner å ringe for i måneden med mewe (om de du ringer mest til bruker netcom de og, kan du legge på netcom venner under den faste månedsavgiften og spare noen hundrelapper der også)

 

Bortsett fra antall minutter til andre operatører, får man mer utav et modifisert mewe-400 abonnement enn italk large, pluss at man slipper betale latterlige 1100 kroner i måneden.

 

Sa da betaler jeg 400 for mewe pr mnd, 199 for smsmania, 99 for å kunne surfe mellom 17-07, betaler for trafikk før 17 og når jeg ringer utover de 400, samt 2390,- for telefonen?

 

Dette opp mot å få dekket mitt telefonbehov for 1100 pr mnd + 1 kr for telefonen.

 

Så med ditt forslag ender jeg på rundt 700 i faste utgifter pr mnd, deler vi opp hva telefonen koster pr mnd så er jeg på ca 900 pr mnd. Så er 200 som skiller de to abonnementene pr mnd, og om jeg da ringer rundt 1000 min pr mnd og surfer litt på dagtid i tillegg så er de 200 jeg sparer raskt blitt til 200 jeg har tapt, eller? Mulig jeg missforstår litt her, så fint om noen kan oppklare litt.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

svortevik, du har misforstått.

 

Se på 400 som et minimumsfaktureringsbeløp. Alle de nevnte tjenestene går inn under dette beløpet.

 

trollis, ja, + fri helg.. glemte å nevne det. Men jeg fikk bekreftet at connect var en tilleggstjeneste som gikk under fastbeløpet. Snakket med to forskjellige på supporten til netcom (de har veldig bra support forresten!), og han ene satte opp abonnementet akkurat slik jeg ønsket det via telefon, trengte ikke etterbestille noenting som helst, jeg..

Lenke til kommentar

Ja med mewe ser det faktisk ikke så gale ut med hensyn til mitt forbruk.

 

Disse tilleggstjenestene som smsmania, free conect osv, er det noe som kan legges inn samtidig som jeg bestiller telefonen, eller må dette eventuelt gjøres i ettertid? Og dere er helt sikker på at alle ekstra tjenester jeg bestiller blir trukket fra beløpet jeg velger på mewe?

 

Noen som vet hvor jeg kan sjekke dekningskart til netcom med hensyn til data delen? Har hytte i Øygarden utenfor Bergen, og da er det jo stort sett i helgene en er der, så kunne kanskje vært noe å satse på, forutsatt at de har dekning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja jeg skal gå for Mewe, skal ringe dem imorgen og bestille Mewe 200 + Connect fritid = 100kr til annet, regner med å gå over men ikke mer enn 50 - 100kr, så dette blir det beste alternativet for meg,

mulig jeg slenger på netcom venner også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...