Gå til innhold

Noen kritikker på Spore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ska jeg si om spore?

 

fikk det installerte og etter 2 timer var jeg lei heile greie

egentlig så var det eneste som var gøy selve "creature phase" og litt på space stage

 

noe av det som plaga meg vilt var

 

Når jeg laget et dyr og ga den armer som klorer og armer med våpen på pluss ei slegge på halen så var det bare selve armen som gjor noge

Eller for og forklare bedre

 

Når du legger på våpen så har de ikke mye og se for selve animasjonen siden alt er stats

Så om du lager ein tanks og gir den

 

Ein laser, 2 missiler launchers 2 sniper rifler og mye annet vil den enda bare fyre av et skudd som ligner på ein glødende perle selv om du har 4-9 våpen på den

 

Selve tanken på spillet er greit men Village phase, Civ phase og RTS phase slår meg som de mest unødvendige fasene i noe spill på lenge

Du kan komme deg gjennom dem lett på under ein time

 

Alt i alt

ikke et spill jeg ville ha kasta vekk penger på jeg kjøpte begrunnet av at jeg såg frem til spillet

Jeg sko ha venta til mine venner sa det jeg sier nå hehe

 

stort sett skuffet egentlig

Lenke til kommentar

Det kommer da ann på hva man forventet. Jeg var ganske sikker på hva jeg fikk og det var akkurat som jeg trodde.

 

Poenget er jo at man lager sin EGEN livsform, og styrer den fra cellefase til galaxeherredømme. Creature phase er den morsomste etter min mening. Ingenting er som å utrydde alle andre livsformer på planeten med ditt egenproduserte dyr. SPESIELT morsomt å laste ned masse andre dyr fra sporecast, og så sette tema på "No theme". Da vet du ikke hva du kan møte. Village og civ stage er ganske gørr. Det er som kjedelige versjoner av mye bedre spill.

Når man først kommer seg ut i verdensrommet er det ganske morsomt, men utrolig vanskelig. Du vil uansett til slutt bli utslettet.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Takk for spoiler Wartom -.-

 

Du kan godt skjule den siste setningen din, så du ikke ødelegger spillet for flere enn meg.

 

 

Det var ingen spoiler... jeg snakker bare om vanskelighetsgraden :nei:

 

Det er nesten umulig å hevde seg intergalaktisk, og det er veldig vanskelig å overleve.

Jeg snakker ikke om noen "historielinje" som til slutt bestemmer seg for at du dør. Bare at det er vanskelig å overleve lenge.

Jeg har ikke spilt univers stadiet lengre en to timer eller noe.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
Takk for spoiler Wartom -.-

 

Du kan godt skjule den siste setningen din, så du ikke ødelegger spillet for flere enn meg.

 

 

Det var ingen spoiler... jeg snakker bare om vanskelighetsgraden :nei:

 

Det er nesten umulig å hevde seg intergalaktisk, og det er veldig vanskelig å overleve.

Jeg snakker ikke om noen "historielinje" som til slutt bestemmer seg for at du dør. Bare at det er vanskelig å overleve lenge.

Jeg har ikke spilt univers stadiet lengre en to timer eller noe.

Var jo ikke noe spoiler det, har selv nettopp komt meg ut i fra bakterie form, til land. Vett jo at man skal ut i romet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...