KaroN Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Hei, jeg lurte på om det fantes en eller annen bærbar dvdspiller jeg kan legge inn masse filmer på for senere å bare kunne koble den opp til en TV for å se disse filmene? Kunne jeg fått en link? Takk MvH Kenneth
Maxopp Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Ipod kan du gjøre det med men du må konvertere filmene.
k-orm Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Eller kjøp Cowon så slipper du å bruke iTunes og konvertere noen filer
KaroN Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Ipod kan du gjøre det med men du må konvertere filmene. Hvilken Ipod da? Og hvordan konverterer jeg filmene?
n00ky Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) En moddet xbox1 gjør hva du beskriver. bør ikke koste mange kronene nå tildags å skaffe en heller. (den er ikke så veldig bærbar, men) Endret 7. september 2008 av n00ky
KaroN Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Eller kjøp Cowon så slipper du å bruke iTunes og konvertere noen filer Kan den kobles rett inn i tven?
k-orm Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 iPod Classic F.eks. Et annet alternativ er Archos Flere Cowon-modeller kan koples rett i TVen med en kabel, ja
KaroN Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Men funker dette om jeg bare har en scartkabel på tven?
k-orm Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Kun én inngang på TVen ? Hvilken TV er det snakk om ?
Rescue me Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Husk at kvaliteten med bruk av bærbar DVD spiller i mange tilfeller ikke blir så bra.
KaroN Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Har en gammel tv med bare scart, pleier å bruke ps2 som dvd spiller... Og det går vel ikke ann å spille brente cder på den? Så derfor kunne jeg treng en bærbar dvd spiller... Noen bedre ideer?
k-orm Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Nå kan ingen av de spillerne jeg har linket til spille av DVD-plater. De må kopieres til DivX, XviD, x264, eller WMV -filer. Du kan enkelt øke antall innganger på TVen med en slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå