bögfisk Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 (endret) Hei hei. For en stund siden prøvde jeg å spille litt dota, men det ble fort litt kjedelig mot slutten av rundene da folk som oftest var flere lvler over meg. Det endte som oftest med at jeg leavet de fleste spillene. Når jeg nå prøver å joine dota så blir jeg automatisk sendt tilbake til wc3. Kan det ha noe med at jeg er blitt "bannet! fra dota eller er det mulig at det er noe annet som er problemet? ty. Endret 6. september 2008 av Proven
Nitrius Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Uten å være sikker, så er det flere som kjører en såkalt "wc3 banlist" som kicker folk ut av gamet, hvis de har deg på lista si. Så det er fult mulig. De fleste putter leavere automatisk til på lista si.
aluxez Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 du bør være sikkert på at du har den siste versjonen, ellers blir du kicket.
provolone Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hei hei. For en stund siden prøvde jeg å spille litt dota, men det ble fort litt kjedelig mot slutten av rundene da folk som oftest var flere lvler over meg. Det endte som oftest med at jeg leavet de fleste spillene. Når jeg nå prøver å joine dota så blir jeg automatisk sendt tilbake til wc3. Kan det ha noe med at jeg er blitt "bannet! fra dota eller er det mulig at det er noe annet som er problemet? ty. bare skift nick
Lange Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 (endret) DOTA suger, men det kan vi ta en annen gang. Dota spillere kicker alle som ikke har map'et fra før av. edit: du har ikke blitt banna. Endret 16. september 2008 av Lange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå