FemtiNi Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg får ei feilmelding med en gong ej prøva å logge inn på wow der det står: Men jeg har prøvd å reparere det 2 gonger allerede så ka ej ska gjer??? Endret 12. september 2008 av FemtiNi
Saft Suse Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Reinstaller. Det er ingen annen utvei. Fikk det samme når jeg glemte å fjerne custom model edits før siste patch og bare en reinstall fikset det.
Sink Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 tbc account uten tbc innstalert, kanskje? ;o
Bjonski Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 tbc account uten tbc innstalert, kanskje? ;o Han har TBC installert, ser du lett på innlogginsskjermen.
Bear^ Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Forsøkt å gå inn på linken som feilmeldingen sier?
Gjest Slettet+2135415 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Kjør Repair.exe som ligger i wow-mappen under programfiler.
-Léon- Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg fikk akkurat lik feilmld men det var på WotLK Beta men fikk meldingen når jeg skrev email adressen istedenfor account navnet, så hvis du har gjort det samme så skriv acc navnet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå