ci-triX Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Hei, jeg driver å ser litt rundt på nettet etter xenonkitt til bilen min. Og på hver side så står det Xenonkitt H1, H7 osv og så lurer jeg på. Angir H1 til hvilken type bil dette kittet passer? citriX
newsmann Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 H1, H7 osv angir hvilken pæretype dise erstatter. Hvis din bil har H1 pærer velger du settet merket H1 osv.
stich_it Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 vis det er pærer som er merket H1 eller lignende så er det vel strengt tatt ikke xenon da de skal merkes med x før nummeret vel... H er halogen. for ikke å snakke om det er ikke uten videre lov å bytte bruke xenonkit på en bil som ikke har godkjente lykter og lignende. anbefaler å lese tråden til rebel rider ang dette. F.A.Q - lykter, lys & regler, En guide om det du trenger å vite ang. lys
Pluggen Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Det står f.eks H4 BiXenon på et xenonkit.. Lovligheten tror jeg de fleste er klar over, men greit å ta med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå