Gå til innhold

Hvor gammel er brukeren over deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan så utrolig mange klarer å gjette feil alder på deg når det står at du er 32 år på profilen din.

 

Eller på en annen måte forstår jeg at folk tror du er 14 år, men jeg sier likevel 32.

 

Gjette, ikke se.

 

Du skal gjette alderen på brukeren over deg, ved hjelp av avatar, poster og signatur.

Det er IKKE lovt og se på profilen etter fødselsdato!

 

Tror sk!ppy er rundt 19 år gammel.

Endret av Awezome
Lenke til kommentar

@PSV

 

Så avatar tenkte at du er 16, deretter så jeg på skrivemåten din og tenkte at du er 15.

 

Au, den svir nesten litt.

 

Hm, avataren min er en figur som dukket opp i diverse spill for 14-15 år siden, vet ikke helt hvordan det får meg til å bli fremstå som 16. Legg til at jeg ble medlem av forumet i 2004, da visstnok som 8-åring, så er det nok noe som ikke stemmer.

 

Kan forklare min evaluering av deg da - mener nemlig å huske at det var rundt den alderen det var kult å tilsette 'z' i alle ord det var mulig. Legg til "like a boss"-signaturen og avataren så skriker det en typisk artige.no-poster, altså folk som syns det er hysterisk morsomt med 2-3 år gamle reposts fra 4chan. Men jeg kan naturligvis ta feil. :)

Lenke til kommentar

@PSV

 

Så avatar tenkte at du er 16, deretter så jeg på skrivemåten din og tenkte at du er 15.

 

Au, den svir nesten litt.

 

Hm, avataren min er en figur som dukket opp i diverse spill for 14-15 år siden, vet ikke helt hvordan det får meg til å bli fremstå som 16. Legg til at jeg ble medlem av forumet i 2004, da visstnok som 8-åring, så er det nok noe som ikke stemmer.

 

Kan forklare min evaluering av deg da - mener nemlig å huske at det var rundt den alderen det var kult å tilsette 'z' i alle ord det var mulig. Legg til "like a boss"-signaturen og avataren så skriker det en typisk artige.no-poster, altså folk som syns det er hysterisk morsomt med 2-3 år gamle reposts fra 4chan. Men jeg kan naturligvis ta feil. :)

 

Hehe, er 15 år ja. Jeg tullet litt istad forresten, du er ikke 16 år. Regner med at du er rundt 25 :thumbup:

 

Er ikke helt sikker på at det er så kult å skrive "z" bak alle ord, nei...? Jeg er en 96 model, fyller 16 om under en måned. Beklager om jeg virket litt frekk i forige post! :innocent:

 

Edit: Da er både visningsnavn, signatur og avatar byttet ut. Håper jeg ikke ses på som en 13 åring lenger! :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...