Gå til innhold

Hvilke spill anbefaler dere?


mr_Flibble

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs jo hvor gammelt man snakker om, men RFoM er absolutt ikke så gammelt at man kan bruke uttrykket "drit gammelt" sorry mac.

Enig, det er jo ikke snakk om Super Mario Bros heller...

 

Super Mario Bros er jo arti da :)

Kommer vel litt ann på spill smak, er man en såkalt grafikk hore vil man ikke like gammle spill uansett hvor artige de måtte være.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
nææ, gammelt som faen. Et av dem første spillene sm ble laget.. Cod med venner (L) finnes ikke bedre;)

 

Singleplayeren på CoD4 når ca. til knærne på Resistance - Fall of Man, hvis du bedømmer etter meneskehøyde. :-P

Historien er ca. 5 ganger lengre, litt raskere tempo og mye kuulere våpen i Resistance, men bittelitt dårligere grafikk..

Multiplayerdelen kan godt være annerledes dog. :-/

 

Til trådstarter:

MGS4 går fint å spille, selv om du ikke har spillt de tidligere spillene, selv så jeg bare en 20 minutters oppsumering på gametrailers.com, og husket lite av den når jeg begynte å spille.

Men litt greit å få vite litt om hva Metal Gear er, og hvem Big Boss er, før du spiller 4'ern. :)

Uansett, så er det ikke noe særlig sjangse for at du misliker spillet, tipper jeg, medmindre du absolutt er imot litt overdreven historie, og vil ha alt 100% realistisk.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Spørs jo hvor gammelt man snakker om, men RFoM er absolutt ikke så gammelt at man kan bruke uttrykket "drit gammelt" sorry mac.

Enig, det er jo ikke snakk om Super Mario Bros heller...

 

Super Mario Bros er jo arti da :)

Kommer vel litt ann på spill smak, er man en såkalt grafikk hore vil man ikke like gammle spill uansett hvor artige de måtte være.

Jaja, det er artig det, men foretrekker Super Mario World. Men det jeg mente var at Super Mario Bros kan man kalle drit gammelt.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

RFoM er fabelaktig i coop! Rent singleplayermessig syns jeg CoD4 hadde mye mer å gå på, selv om historien er en brøkdel av RFoM. Sjekk ranks på de spillene som har kommet ut, de som ligger på topp ligger på topp fordi de er gode. Ellers går det mer på smak og behag, hvilke sjangre du foretrekker. Et must er jo uansett LittleBigPlanet når det kommer, tror alle vil like det.

Lenke til kommentar

Vi diskuterer ikke piratkopiering på forumet. Vi diskuterer heller ikke at det ikke er lov å diskutere piratkopiering på forumet. 2 poster er forsvunnet. En av hver kategori av diskusjoner.

 

(Vi diskuterer heller ikke at moderator har sagt at vi ikke diskuterer i tråden. Slikt kan vi evt. diskutere på PM)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Grafikk og lyd var veldig bra syntes jeg..

Resten var litt middelmådig.

Og historien er ikke så vælødig engasjerende, at det gjør noe. :-/

 

Selv spilte jeg med six-axiss hele tiden, uten å slå på spake-styring, og syntes det funket fint, men satt meg fast på slange-bossen.

Prøvde ca. 30 minutter, før jeg skiftet til ett bedre spill liggende som jeg ikke hadde prøvd ennå.

 

Det er en del bedre enn de aller fleste review tilsier synes jeg, men ikke noe kanonspill.

 

Vil egentlig ikke anbefale det, medmindre du kommer over det billig (f.eks. under 200-lappen). :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Mine anbefalinger:

Call of Duty 4: Bra singelplayer, bra multiplayer. Mangler dessverre coop-modus.

Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction: Artig plattformspill. Merk at neste kapittel i historien også er ute på PSN og i butikker.

Metal Gear Solid 4: Veldig bra historie og gameplay i mine øyne. Krever at du klarer å sitte å bare følge med på historien, ettersom enkelte mellomsekvenser er svært lange. Nesten. like mye tid brukes på å se videoer som å spille.

Gran Turismo 5: Prologue: Ganske realistisk bilspill. Har du spilt en av forgjengerne vet du hva du kan vente deg.

 

Er du ute etter coop-spill er jeg usikker på hva jeg vil anbefale deg. Resistance: Fall of Man er ganske bra, men det kan kanskje lønne seg å vente på Resistance 2 som kommer om ikke lenge.

 

Ser at enkelte anbefaler Motorstorm. For meg var dette et spill som falt igjennom på grunn av manglende split-screen. Er du interessert i et fartsfylt bilspill å spille alene kan det være et godt kjøp, om ikke ville jeg ventet på Motorstorm: Pacific Rift eller kjøpt en av konkurrentene.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...