Gå til innhold

Hvilke spill anbefaler dere?


mr_Flibble

Anbefalte innlegg

Skal snart bestille meg en ps3, men hva slaks spill burde jeg skaffe meg til en PS3?. Det er 3 spill som jeg har valgt ut men bare en av de som er ute og to andre kommer snart ut. Spilla er.

 

Battlefield bad company

Star Wars unleashed

Dead space

 

Så hvilke spill anbefaler dere?. Har sett litt på Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots men jeg har ikke spillt de andre MGS spilla så det blir kanskje litt vanskelig å forstå historien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha gta4

Motorstorm er kjempebra spill. Husker jeg rett kommer motorstorm 2 også. (spiller ikke så mye ps3 for tiden)

Så kommer vel little big planet snart, skal være kjempekult.

Racing: Burnout paradise (burnout 5)

Buzz Quiz TV er kjekt om dere er flere. Nedlasting fra psn: Ratchet & Clank Quest for booty

Lenke til kommentar

Etter min menning synes jeg Gta IV var bortkasta penger! Ser at Uncharted koster 300 kroner, husker ikke helt hvor dt var, men uncharted er rett og slett det beste spillet på markedet!

 

Edit: Cod4 er også å anbefale! TOPP GRAFIKK, DRIT BRA ONLINE MULIGHETER MED LEVLER, tror 55 var det høyeste ^^ Synes det er drit bra selvom jeg bare er lvl 6 -.-

Endret av Deathshoot
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva i helvete har det med saken å gjøre at det er gammelt? Selvom et spill er gammelt, gjør det ikke dårlig fordet.

 

Noen som er av den oppfatninegn vet du. Samme med musikk og film, er det gammelt er det dårlig.

Er ikke av den oppfatning selv, Motorstorm er det beste bilspillet jeg har spilt selv om det begynner og bli over et år nå. Personlig likte jeg ikke RFoM, men det kan komme av at jeg ikke er så veldig glad i fps spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...