Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei gutter,

er en stor FM- fan selv og lurte på om dere kunne hjelpe meg med noe.

Jeg er ikke helt sikker på hvilke mapper og hva jeg må gjøre for å få til ordentlige drakter logoer i den engelske eliteserien.

Setter pris på hjelp.

Endret av politistudent
Skrevet
Så det er du som er gaamst på fifa.

Hvilket skin bruker du?

Det er det!

Jeg bruker swite original. Er ikke så veldig teknisk av meg men sender deg den gjerne hvis det går, hvis du vil ha den da.

btw. hvor fucked up er det at dette landet ikke klarer å sende Tyskland-Norge på riks-tv! Jeg kan se hvordan, da selvmordsraten helt sikkert steg under Hareide epoken, men det er jo spennende med Drillo-debut! Bare synd vi ikke har kjøpt inn noen stjerner... da er det bra vi har Aarøy...

Skrevet (endret)

Politistudent: Lag deg en ny mappe under Football Manager 2009 i mine dokumenter. Gi denne navnet graphics, og legg det du måtte ønske.

Endret av Infenso
Skrevet

Noe som irriterer meg er at når jeg spiller finale på nøytral bane, så blir jeg "borte-laget" og taper pga det. Hver gang jeg blir "hjemme-laget" vinner jeg. Sinnsykt irriterende.

Andre som føler/har det slik?

Skrevet
Nokon som veit om ein norsk nettbutikk der ein kan kjøpa FM09 billig? :)

Hadde det ikke vært for den geniaale ideen med å bruke spillkode på det nye fm, så skulle jeg betalt deg for å ta det fra meg.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Så det er du som er gaamst på fifa.

Hvilket skin bruker du?

Det er det!

Jeg bruker swite original. Er ikke så veldig teknisk av meg men sender deg den gjerne hvis det går, hvis du vil ha den da.

btw. hvor fucked up er det at dette landet ikke klarer å sende Tyskland-Norge på riks-tv! Jeg kan se hvordan, da selvmordsraten helt sikkert steg under Hareide epoken, men det er jo spennende med Drillo-debut! Bare synd vi ikke har kjøpt inn noen stjerner... da er det bra vi har Aarøy...

En Pm med fila hadde vært fint :) Holder meg til 08 selv akkurat nå. Aarøy kan ikke måle seg med f.eks Carew.
Skrevet
Går det an å starte som manager fpr klubb og landslag? :hmm:

Det kan du, du må lede et landslag og få tilbud fra en klubb etterhvert eller motsatt ;)

Da går det jo ikke ann å starte som det :roll:

Skrevet
Fekk FM09 i posten i dag :D

Men eg har eit ganske dumt spørsmål, korleis lager eg eit treningsopplegg?

Haha, gå inn på treninger,og let :p Det som funker når du skal lære deg spillet, finn ting selv ;)

Skrevet

Jeg har patchet spillet (9.2.0) og får likevel skader hele tiden i kamper. I løpet av 2 kamper har jeg mistet 3 mann i 2 måneder. Alle er på ganske rolige treningsopplegg og er ikke særlig injury prone. Er dette tilfeldigheter eller sliter andre med skader?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...