Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W980i


Anbefalte innlegg

Det er nok du som trenger å få ting inn med teskje: Evt. argumenter du måtte ha om emnet er irrelevante og uinteressante så lenge du samtidig bruker slike sammenligninger.

 

Hitler og Tyskland under hans ledelse er off-topic her, og uansett gidder jeg ikke å diskutere det med deg.

 

Rådet om å holde deg utenfor debatten med slik argumentasjon er til ditt eget beste, når du ikke forstår hva du skriver og konsekvensene av det du gjør. Det blir omtrent som å leie en elefant ut av glassmagasinet. Dessuten skitner du til debatten slik at det går utover alle debattantene her, inkludert meg.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nok du som trenger å få ting inn med teskje: Evt. argumenter du måtte ha om emnet er irrelevante og uinteressante så lenge du samtidig bruker slike sammenligninger.

 

Hitler og Tyskland under hans ledelse er off-topic her, og uansett gidder jeg ikke å diskutere det med deg.

 

Rådet om å holde deg utenfor debatten med slik argumentasjon er til ditt eget beste, når du ikke forstår hva du skriver og konsekvensene av det du gjør. Det blir omtrent som å leie en elefant ut av glassmagasinet. Dessuten skitner du til debatten slik at det går utover alle debattantene her, inkludert meg.

 

Nå tror jeg du må roe deg ned litt. Sett deg inn i debatten før du kommer med pompøse utspill. Og ettersom du fortsetter offtopic, så gjør du deg skyld i akkurat det samme som du beskylder meg for. Og atter en gang, Hitler og Tyskland ble brukt for å demonstrere at det ikke er noen er-lik mellom massesuggesjon og fasit. Og takler du ikke å lese såpass, foreslår jeg at du finner deg noen andre hobbyer. Snakk om å skyte over mål...! :no:

Lenke til kommentar

Prognatus: Du tok sikkert poenget, jeg tok poenget, de fleste andre tok også poenget.

Hitler var en dass, ingen som har her er uenig. Poenget kom frem, så kan de som er følsomme for å høre navnet Hitler telle til ti, og ta diskusjonen om hvor fælt det er å bruke slike eksempler andre steder.

 

Poenget kom frem = godt eksempel. Ikke vær så hårsår.

 

 

Ups, ja, da vandret jeg også off topic.

 

 

...litt tilbake til topic:

Amobil:

Hva med å lage en blindtest over en haug med mobiltelefoner på "den riktige" måten og finne ut hva som har best lyd? Den rankingen har jeg i hvert fall lyst til å se! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

OMG! Gidd å henge seg opp i at den ikke har intern minijack. Hvor mange mobiltelefoner er det som har det egentlig. Jeg vet i alle fall bare av én. Å å gi telefonen minus for dette, når ingen Sony Ericsson-telefoner har minijack, synes jeg bare er latterlig. Men så kan jeg jo av erfaring være enig i at Sony Ericsson BURDE vurdere å putte inn en minijack i fremtidige musikktelefoner. Jeg er ikke akkurat veldig glad i den ekstra ledningen jeg må bruke for å kunne plugge i headsettet mitt.

For å si noe annet. Jeg har nettopp kjøpt denne telefonen, så jeg vil si meg enig i at kameraet er helt idiotisk plassert. :S

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Lol... ble kontaktet av Netcom som tydeligvis har en kampanje nå med denne telefonen.

 

Får telefonen og abonnement i 12 måneder for ca 1400 kroner, noe jeg synes er greit for en tlf som koster 2800 i følge prisguide.no.

 

Abonnementet er FlexiTalk, som har disse prisene:

Priser

Månedspris 0,- (med 49, 99 eller 149,- i måneden i avtaletiden, som er hvis du kjøper en mobil m/flexitalk)

Minuttpris 0,45

SMS 0,45

MMS 1,99

Startpris 0,89

Data makspris per dag 9,-

 

Har jeg gjort en grei deal? Var veldig impulskjøp da jeg faktisk (!) kjøpte av en telefonselger, men nå har jeg uansett sagt "ja" og bekreftet, så det kan man ikke gjøre noe med. :p Jeg får også ringe/sms og all oppkoplingsavgift til en venn helt gratis, og da ringer mest til en person, blir ikke abonnementskostnadene særlig store heller.

 

Kamera er ikke noe jeg kommer til å bruke noe særlig (vet det ikke er bra), men kan evt bruke spillern som en mini-mp3 spiller da jeg vil ha noe mindre enn min Zune 80 i lommen.

 

(oj, så det ikke før nå, bra bump det der..)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...