Gå til innhold

-Din nettleser er?


Sparkey

Nettlesere  

178 stemmer

  1. 1. Hvilken nettleser bruker du?

    • Internet Explorer
      12
    • Google Chrome
      14
    • Mozilla (Firefox)
      106
    • Opera
      65
    • Safari
      4
    • Annet
      3


Anbefalte innlegg

Jeg starter denne tråden så vi kan se hvilke nettlesere som er mest brukt her.

 

Regler:

 

- Bare post en gang

- Kopier listen før deg og legg til en for den nettleseren du bruker/liker mest.

- Sorter i alfabetisk rekkefølge

- Finner du ikke din nettleser i listen så legg den til (ikke ulike versjoner av samme type)

- Lim inn oversikten øverst i ditt innlegg, men du kan gjerne skrive

litt om hvorfor du bruker din nettleser.

 

 

 

 

Explorer 0

Google Chrome 1

Mozilla 0

Opera 0

 

Jeg starter.

 

Jeg bruker Google Chrome fordi den er rask og enkel.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid vært en Opera-mann, og selv om jeg er imponert over Chrome mangler den foreløpig en god del i forhold til Opera før den blir et verdig alternativ for min del. Nå går det rykter om at det vil komme utvidelser til Chrome etter hvert og da må jeg ærlig innrømme at jeg muligens vil konvertere, men det blir med et tungt hjerte for jeg har vært trofast mot Opera i alle år.

Lenke til kommentar

Har brukt Opera, FF og IE7. Liker FF best sålangt, grunnet fint oppsett, rask og sikker. Prøvde Chrome litt og det ser lovende ut, men fikk ikke Java til å fungere med den, så legger den litt på vent foreløpig, den blir nok bedre når den får modnes litt, savnet også Google søkefeltet som jeg bruker i FF :)

 

IE 7 ser ut som jeg må bruke til visse ting. Active X for eksempel, er vel ikke så mange andre som bruker det? Klarer ikke å få FF så integrert i Windows som IE. Hvis jeg åpner messenger og skal lese hotmail rett derfra, så åpnes IE7. Skal jeg bruke windows update så åpnes IE7, alt dette selv om jeg har FF som standard nettleser....

Endret av Hansforum
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...