Gå til innhold

Nokia 3650


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NOKIA Connecting People :woot:

Nokia 3650 er den beste telefonen som er til salgs nå. Det er mange som skriver her at Simens s55 er bedre en 3650, men de tar grundig feil!!!!! :lol::lol::lol: Nokia 3650 har absolutt ALT som s55 har med MASSE mer. Simens s55 har "bare" 256 farger :oops: mens Nokia 3650 har 4096 farger :D

 

Når du tak bilde med Nokia 3650 sitt digitalkakera og overfører til en datamaskin blir det hele 16.000.000 farger noe som gjør at kvaliteten på bildet blir utrolig bra. :o :o Det går ann å ha forskjellig oppløsing på bildene med den beste oppløsningen på hele 640*480 når du tenker at skjermen på mobilen er UTROLIGE 176*208 som er VELDIG stort på en mobil!!!!!

 

Nokia 3650 har selvfølgelig Memory Stick Duo som kan plaseres under bateriet, det følger med 16 mb i pakken :yes:

 

Hvis du skal ha en SKIKKELIG mobiltelefon gå for Nokia 3650!!!!! :D:D:D:D:D

Lenke til kommentar

Mobil eksperten: det må vel være det mest ironiske nicket jeg har hørt. Du er jo åpenbart helt blåst når det gjelder mobil. Memory Stick på en Nokia? Den må du lenger ut på landet med.

 

bjaa: Merkefundamentalisme er en dårlig ting. En bra telefon er bra uansett merke.

Lenke til kommentar

Det kan hende at noen foretrekker Panasonic, Motorola, Simens eller Sony Ericsson istedenfor Nokia, men Nokia er jo de som selger mest selv om Sony Ericsson t68i vant på tv2 i fjor (den som jeg har) og Sony Ericsson t300 vant i år. Sony Ericsson kommer med mange bra mobiler f.eks z1010 (den første mobilen som har 3G) og 65.536 farger. Men det er jo Nokia som er størst og det er jo en grunn til det!!!!!!!!! Nokia 3650 har jo alt på nettverkstilgang som bare 3650 og 6310i har. :yes::yes:

(Nettverkstilgang: Trippelbånd, GPRS, HSCSD, IR-port, Bluetooth)

 

Jeg skjønner ikke hva problemet er da!!!!!!!!!! :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar
Det går ann å ha forskjellig oppløsing på bildene med den beste oppløsningen på hele 480*640

 

håper for guds skyld du mener 640*480.. hehe menmen

 

jeg ville heller valgt s55 foran 3650, men alle har sin smak

 

I rest my case

 

Jeg har en s55 og jeg bytter den i en nokia 3650 any time!

Er så dritt lei av s55 og de j*vlige tastene nå at jeg tror jeg skal kjøpe en 3650. :-?

Lenke til kommentar

Har den Radio? Har den 65.000 farger? Har den GPRS klasse 10? Har den 24 MB internt minne? Har den like stort display som SX1? har Den taster som kan brukes som funkjsons taster?

 

Nei, 3650 har nok ikke _alt_. Men at 3650 er godt utrustet, det er det ingen tvil om. Men så utrolig stor og stygg da..

 

Bare så det er sagt, så kan ikke 3650 sammenlignes med S55..

Lenke til kommentar

FutureX: Mobil eksperten: det må vel være det mest ironiske nicket jeg har hørt. Du er jo åpenbart helt blåst når det gjelder mobil. Memory Stick på en Nokia? Den må du lenger ut på landet med.

 

Memory Stick: Det heter kansje ikke Memory Stick men det heter Memory Card det ER jo minne UANSETT

 

Jeg tror FutureX vet litt for lite om de NYE mobilene :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Kamera: Har den Radio? Har den 65.000 farger? Har den GPRS klasse 10? Har den 24 MB internt minne? Har den like stort display som SX1? har Den taster som kan brukes som funkjsons taster?

 

Nei, 3650 har nok ikke _alt_. Men at 3650 er godt utrustet, det er det ingen tvil om. Men så utrolig stor og stygg da..

 

Bare så det er sagt, så kan ikke 3650 sammenlignes med S55..

 

 

Mobil eksperten: Nokia 3650 kan ikke sammenlignes med Simens s55!!! :oops:

3650 er jo for god for den :lol::lol::D

s55 har ikke radio, s55 har bare 256 farger og nokia 3650 har 16 ganger mer altså 4096 farger, s55 har nesten dobbel så liten skjerm som 3650 :yes::yes::yes::yes::yes::woot:

Lenke til kommentar
Har den Radio? Har den 65.000 farger? Har den GPRS klasse 10? Har den 24 MB internt minne? Har den like stort display som SX1? har Den taster som kan brukes som funkjsons taster?

 

Nei, 3650 har nok ikke _alt_. Men at 3650 er godt utrustet, det er det ingen tvil om. Men så utrolig stor og stygg da..

 

Bare så det er sagt, så kan ikke 3650 sammenlignes med S55..

 

Tror ikke det har så veldig mye å si på om det er gprs klasse 6 eller klasse 10...Med tanke på at det er mange operatører som ikke støtter så veldig rask gprs...

Like stor display? hmm, 8-10 pixler har sikkert sinnsykt mye å si, ja :lol:

Den bruker jo series 60, og nesten alle programmene vil jo bli laget spesielt for 3650/7650, slik at de ekstra pixlene har nok ikke så veldig mye å si.. :wink:

Jeg synes ikke akkurat at tastene på sx1 er så veldig mye bedre enn 3650 akkurat..På 3650 kan man i det minste bruke mobilen med en hånd...Og etter erfaringene med tastene til siemens, (s55, me45) så har siemens mye å hente fra nokia her.

Det er jo liksom meningen at telefonen skal reagere når du trykker på tastene.. :x

 

At du synes 3650 er stygg, ja det er jo en smakssak...Jeg synes den er stilig! :woot:

 

En annen ting er jo at sx1 kommer ikke før juni-juli...Sier de...Og hva kommer den til å koste?

 

Jeg tipper sx1 kommer i august og vil koste ca. 4500-5500kr når den kommer, og tror dere ikke at 3650 har blitt billigere til da? :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...