Gå til innhold

Nokia 3650


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har SL55 og S55 som ikke 3650 har?????????????????????? :lol::lol:

 

Utseende med stil...

(Og kameramodul med blitz)

 

EDIT: La til det med kameraet...

Kameraet til 7650 og 3650 er lagd slik at det kan ta bilder i mørket!!!

Kameraet til SL55 og S55 er nesten like stort som mobilen og du trenger ikke blitz om dagen. SL55 og S55 er jo nesten make med kjedelig tastatur.

3650 tastatur kaller vi stil!!! :yes::yes::woot::woot::D:D

Lenke til kommentar

Hva har SL55 og S55 som ikke 3650 har?????????????????????? :lol::lol:

 

Utseende med stil...

(Og kameramodul med blitz)

 

EDIT: La til det med kameraet...

Kameraet til 7650 og 3650 er lagd slik at det kan ta bilder i mørket!!!

Kameraet til SL55 og S55 er nesten like stort som mobilen og du trenger ikke blitz om dagen. SL55 og S55 er jo nesten make med kjedelig tastatur.

3650 tastatur kaller vi stil!!! :yes::yes::woot::woot::D:D

jeg kaller 3650's tastatur en komedie...

Og forresten, jeg trodde også at kameraet til S55 var kjempestort, men da jeg så det var det ikke større enn SE t68i sitt..

Ikke 'diss' Siemens, da kommer nemlig Molna å tar deg ;)

Lenke til kommentar

Jepp, han gjør nok det. Sånne folk som bor i engelske storbyer er ikke til å kødde med skjønner du... Skal jeg være helt ærlig så liker jeg ikke 3650, den er stor og stygg. Og det er jo en Nokia vi snakker om her! Jeg liker SonyEricsson (gleder meg veldig til T610...) Motorola (gleder meg også til E390...) og Siemens (for ikke å snakke om SX1!!!). Resten er uinterresante for min del.

Lenke til kommentar

nå er jeg møkk lei deg "mobil eksperten" (haha). Vi merker at du ikke har hvert her leeeeeeeeenge på mange måter

 

1. Du kan ikke quote

2. Du legger inn flere innlegg etter hverandre med som handler om samme mobil (hmm, høres kjent?)

3. Du bruker vannvittig med smilier

4. Nicket ditt er helt _blåst_ i forhold til fakta

5. Og så det siste - og alikevel det viktigste - du syns (tror?) at nokia er det beste mobilmerke...

Lenke til kommentar

når ble tonen så sur?

 

btw sa jeg noe om at nokia ikke selger mest? dette er vell snakk om det europeiske markedet? Nokia selger mest her oppe i det kalde nord - men når begynte det å bety at de var best? Nokia er elendig og kan ikke måles med andre merker som: SE, siemens og samsung...

Lenke til kommentar
btw sa jeg noe om at nokia ikke selger mest? dette er vell snakk om det europeiske markedet? Nokia selger mest her oppe i det kalde nord - men når begynte det å bety at de var best? Nokia er elendig og kan ikke måles med andre merker som: SE, siemens og samsung...

Er du klar over hvor få mobiltelefoner Siemens og Samsung har???

På en samsung test fikk den eneste mobilen terningkast 2!!!!!

Lenke til kommentar
når ble tonen så sur?  

 

btw sa jeg noe om at nokia ikke selger mest? dette er vell snakk om det europeiske markedet? Nokia selger mest her oppe i det kalde nord - men når begynte det å bety at de var best? Nokia er elendig og kan ikke måles med andre merker som: SE, siemens og samsung...

 

Snart er du nesten på nivået til mobil eksperten...Bare at du mener det helt motsatte...

 

"Nokia er elendig og kan ikke måles med andre merker"

 

Enig i at eksperten er plagsom, men jeg synes det er nesten like ille å høre slike kommentarer som det der...

 

Hvis du mener at nokia er så dårlig, så har jo ikke siemens noe som tilsvarer nokia 3650 på markedet enda...

Lenke til kommentar
Litt rart at mobileksperten ble registrert i dag...

Samme dag som futurex skjerpet seg...Dessuten skriver han ganske likt...

 

:p

og begge to sier ingenting om at de er beskyldt for å være samme personen....hmm....her er det ugler i mosen....

Du kan bare holde kjeft, med den STYGGE mopeden på bildet. Jeg er ikke den derre personen du er så glad i å skrive om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...