Gå til innhold

Nokia 3650


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette temaet ble startet i dag, og det er allerede 4 sider... Funny

 

Folk skriver bare dritt, og ingen tar seg tid til å svare på det man spør engang... av og til irriterer forumet meg grenseløst. JEg prøver igjen. Har noen noe info om GPRS oppsett til nokia 3650? Jeg har søkt på forumet, men ingenting av det jeg har funnet fungerer.

Lenke til kommentar

Det med Oppsett til 3650 din kan jeg ikke helt skjønne at er noe problem! Gå inn på netcom eller telenor Mobil sine sider og det er full veiledning om hvordan sette opp din mobil til Gprs / high speed + mms + Epost,

Hvis du ikke har netcom eller telenor abb kan du bruke de oppsettene fordet , Hvis din oppratør driver i netcoms nett funker dette fint .

 

¤¤VIKTIG INFO NETCOM KUNDER¤¤

En Annen viktig ting og merke seg er at Hvis du skal Streme video med real player """MÅ""" du bruke oppsettet for Netcom Epost , Det vanlige gprs Wap oppsettet funker ikke til vanlige Html sider Idiotisk , virker som dem har en begrensning i tillat datamengede som du kan lastes ned !! Dette løser man ved og bruke oppsettet til Gprs Webmail som standar Tilgangs punkt under Nettverks innstilinger på Real player under intilings menyen der! Håper dette hjalp på de som har klødd seg i hodet over hvorfor de ikke får strema fil / lyd med 3650 ....

 

Når jeg først skriver lurte jeg på om noen andre enn meg har problemer med datasynkronisering med Kabel 3650 , har fått takk i kabel hehe men det virker ikke noen som har samma problem , Får jeg ikke noen løsning på det kjøper jeg meg Bluetooth som man bare putter i usb , må innrømme at jeg ikke har så mye peiling på det området .

Jeg bytter mobil ofte og synes innlegg som Nokia er best er helt latterlige , det er ikke noe grunnlag for og henge seg opp i merker , den ene dagen har Nokia noe bra den andre dagen har siemens noe som er gromt , Bytter ikke etter merke .

Synes personlig ikke at 3650 fortjener den slakten den har fått , men skjønner at den er stor , Men STYGG?? TJAA døm selv , jeg synes den er grei ikke noen design bombe men tagbar!!!

Lenke til kommentar

Denne tråden er en skam for Nokia 3650 :oops: En moderator burde slette brukeren "Mobil eksperten", og kanskje noen andre også.

 

Og til dere som blander inn Siemens SX1:

Er dere seriøse? Telefonen går ikke an å kjøpe! Det går jo ikke an å si at den er bedre når den ikke finnes! Det kommer stadig nye mobiler, og selvsagt blir de bedre og bedre. Når SX1 kommer (som slettes ikke trenger være i Juni), så kan det være Nokia kommer med en ny noen måneder etterpå som knuser SX1. Slik er det i mobilverdenen. Burde ikke være vanskelig å skjønne.

 

Nokia 3650 er i en klasse for seg. Den er ikke for personer som kun skal ringe, eller som setter størrelse høyt på prioriteringslisten. Men den er definitiv for alle andre. Det er en knalltelefon. Digger den! :woot:

 

asad:

 

Hvis du skal bruke GPRS til noe annet enn WAP funker ikke det dritet Telenor/Djuice sender deg. Bruk dette, jeg får både email, IRC og MSN til å fungere med det:

 

Gå inn i menyen

[Tools - Settings - Connection - Access points]

Velg Options - New access point

Velg Use default settings

Velg Connection Name

Skriv et navn, f.eks.

"Telenor Data GPRS"

Velg Data bearer

velg GPRS

Velg Access Point Name

Skriv "internet"

Velg User Name

la stå blank

Velg Prompt password

velg "No"

Velg Password

la stå blank

Velg Authentication

velg "Normal"

Velg Gateway IP address

skriv "0.0.0.0"

Lenke til kommentar

SX1 er dratt inn av naturlige grunner. amme som om noen tiskuterer tja, T68i, så vil noen dra inn T610. Er ikke mulig å kjøpe den enda heller.

Og ja, jeg er utrolig seriøs når jeg drar inn SX1. Jeg dro inn SX1 fordi 3650 slettes ikke har alt, som det ble påstått den første posten. Den er utrolig diger, så har den ikke radio en gang.. Nytteverdien av radio? Tja, det kan diskuteres.

 

Og bare så du vet det, jeg er ingen harcdore SX1 fan, liker den egentlig ikke.

 

Uansett, 3650 er en mobil for ungdom, du er en ungdom, da passer den sikkert for deg...

Lenke til kommentar

hei alle mobil-entusiaster. sitter her å leser med 38,7 i feber. blir litt lei meg for denne kranglinga tar jo aldri slutt. jeg kjøper mobil ca. hver tredje måned, jeg kjøper de som er nye og tester de. viss jeg liker en har jeg den selvfølgelig lenger. jeg har nå bestilt 3650, og gleder meg til jeg får den. poenget mitt er: det er alltid nye mobiler og egentlig er ingen de beste, for de kommer på rekke å rad i mange år fremover. og krangle om hvilken som er best er jo egentlig bare å bruke dyrebar tid av livet sitt. som sakt, smaken er som ræva, delt i to. vi må jo akseptere at vi har forskjellige smaker, det hadde ikke vert marked om alle skulle ha f.eks. nokia. det beste ved dette forumet er å kunne få hjelp, og gi hjelp. jeg fårstår dere er lei av mobileksperten og future x. vi kan jo bare overse de? tror jeg er litt følsom i denne feberrusen min, sorry for det. synes også det er teit med shittkasting på en som f.eks har kjøpt 3650, som jeg har gjort. jeg synes den er fin jeg. og det er jeg som skal ha den, så og kritisere det er jo så dumt i grunn. mobiler blir jo bytta ut hele tiden, ihvertfall for min del, så å kritisere kjøpet er jo leit da. vi blir jo alldri enige alikevel? det er vi enige i? hilsen syk janne :wink:

Lenke til kommentar

jmmk:

 

Syns ikke jeg har sett noen kritisere noen som helst for å kjøpe 3650. Men jeg helt bånn ærlig, sysn den er kjempediger og stygg.

 

Jada, 3650 er nok den best utrustede mobilen fra Nokia, men det er størrelsen som ødelegger. Det må jo være utrolig mye ledig plass inni den klumpen.. Så da er det rart de ikke har plass til radio og et display med flere farger f.eks.

 

Bytter mobiler ofte selv jeg, men noe så stygt ville ikke jeg kjøpt... ;)

Lenke til kommentar
jmmk:

 

Syns ikke jeg har sett noen kritisere noen som helst for å kjøpe 3650. Men jeg helt bånn ærlig, sysn den er kjempediger og stygg.

 

Jada, 3650 er nok den best utrustede mobilen fra Nokia, men det er størrelsen som ødelegger. Det må jo være utrolig mye ledig plass inni den klumpen.. Så da er det rart de ikke har plass til radio og et display med flere farger f.eks.

 

Bytter mobiler ofte selv jeg, men noe så stygt ville ikke jeg kjøpt... ;)

 

Helt ærlig? Har du noengang hatt en 3650 i hånden? :wink:

 

Den føles omtrent like stor som en 3510i.

Lenke til kommentar

here we go again.... 3650 er litt stor, men da har jeg en go grunn til å kjøpe meg en ny veske! fra spøk til revolver: jeg synes den er stilig jeg, med rosa deksel blir den enda finere! jeg får nesten ikke sove om natta, sååå mye gleder jeg meg til å få den! (gjelder jo hver eneste mobil jeg bestiller da) :roll:

Lenke til kommentar
Jada har hold 3650 i hånda jeg. Og den er diger.  De fleste nokiaene er store i grunn....  :wink:

 

:lol:

 

Mener du at 6100, 7210, 6610, 8310, 6510 og 7250 er stor? :wink:

 

Ja, 7250 er stor. Ja, 6510 er stor. Ja, 6610 er stor. Ja, 7210 er stor.

Nei, 8310 er ikke stor. Ja, 6100 har en nogenlunde tilfredstillende størrelse.

Lenke til kommentar
Jada har hold 3650 i hånda jeg. Og den er diger.  De fleste nokiaene er store i grunn....  :wink:

 

:lol:

 

Mener du at 6100, 7210, 6610, 8310, 6510 og 7250 er stor? :wink:

 

Ja, 7250 er stor. Ja, 6510 er stor. Ja, 6610 er stor. Ja, 7210 er stor.

Nei, 8310 er ikke stor. Ja, 6100 har en nogenlunde tilfredstillende størrelse.

 

Håper du ikke mener det der seriøst.. :lol:

 

6510 er dessuten like stor som 8310, og det er 6100 også :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...