Dolf Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Noen her som har prøvd erepublik? Adressen til erepublik er: http://www.erepublik.com Erepublik er en browserbasert samfunnssimulator, og du trenger ikke noe ekstra enn en internettforbindelse og en helt vanlig nettleser for å spille. Som en innbygger i Erepublik, representerer du landet ditt i eVerden, og det du kan gjøre er: - Jobbe for en bedrift, eller lage din egen bedrift. - Bli medlem av et politisk parti, eller lage ditt eget parti. - Bli en soldat så du kan kjempe for landet ditt ved en eventuell krig. Foreløpig er spillet i beta, og man trenger en invite for å bli med inn. Dette gjøres enkelt ved å gå inn på erepublik.no og legge inn en forespørsel under forumet "invites". De som allerede er innbyggere av eNorge, har inviter for å dele ut. Og det er som regel ikke noe problem å få invite iløpet av et par timer. Når du har fått invite, registrert deg, og fått logget deg inn, er det på tide og utforske erepublik. For tiden er det ikke så veldig mye å gjøre, men vi venter på at V1 skal komme hvert øyeblikk, og da også fler funksjoner, blant annet muligheten for å spekulere i aksjer. For en kort innføring i hvordan man kommer seg gjennom den første tiden, se her: http://www.erepublik.no/viewtopic.php?f=10&t=779 Har du spørsmål, har eNorge en kanal på .. #erepublik på EFNet og #erepublik.no på Quakenet.
Gjest Slettet+513 Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 (endret) Høres altfor mye ut som den virkelige verden som faktisk ikke er morsom i det hele tatt, kommer ikke til å selge stort, det er jeg sikker på. Noe så kjedelig ville ikke jeg ha spillt med mindre jeg hadde blitt betalt for det. -Helsen skeptisk spillkritiker Edit: skal ta en titt Endret 31. august 2008 av Slettet+513
Gumpen Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Høres altfor mye ut som den virkelige verden som faktisk ikke er morsom i det hele tatt, kommer ikke til å selge stort, det er jeg sikker på. Noe så kjedelig ville ikke jeg ha spillt med mindre jeg hadde blitt betalt for det. -Helsen skeptisk spillkritiker Edit: skal ta en titt sån rent bortsett fra at erepublik er gratis og kjører via nettbrowseren?
Syv Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Det er faktisk ganske underholdende i små doser (si en 15-30 min daglig)... Send meg forøvrig en PM om du trenger invitasjon, og jeg tar kontakt ASAP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå