Gå til innhold

Troika uten gele.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har smakt "sure fisker"(?) grønn pose med lyse gule fisker som var så sinnsykt surt før? Nå derimot smaker det søtt :blink:

Akkurat som med laban sure skrikerunger. De første posene var så sinnssykt gode, så fikk de inn noen klager på at de var FOR SURE (:o WTF), og nå er de nesten ikke sure lenger :(

Skrevet
OT: damn, det var crappy camera på iPhone :(

På tide at denne tråden dør snart, er det ikke? men bildene er ikke så sykt dårlig vell.

Se no bare her:

Close up er det dårlig.

post-111689-1223389743_thumb.jpg

Men ute med nok lys er det ikke så gale.

post-111689-1223389836_thumb.jpg

Heller ikke så dårlig må medium lenge heller.

post-111689-1223389962_thumb.jpg

Skrevet
Var vel noe som het søt sild før og, men de har vel bare tatt smaken fra den, og utsenede fra de sure..

Kan ikke huske noen søt sild, kanskje du blander den med salt sild?

Jeg husker no godt søt sild, kjøpte de altid på voss cupp med fotballen.

Skrevet

Hehe, morsomt, den pakken du fikk er akkurat den samme som dama fikk når hun klagde til nidar ang. en smash.. :p

De har sikkert en standard pakke de sender ut til alle som klager, med god grunn :p

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)
Akkurat som med laban sure skrikerunger. De første posene var så sinnssykt gode, så fikk de inn noen klager på at de var FOR SURE (:o WTF), og nå er de nesten ikke sure lenger :(

De har aldri vært for sure, jeg synes de var harde da jeg spiste dem første gang... Var ikke det jeg forbinder med Laban når det angår mykhet nei :(

Endret av Sameboe
Skrevet

Mange jeg kjenner liker å åpne labanposen og la den ligge åpen en dag eller to før de spiser den for at de skal bli hardere.

Jeg synes også seigmenn smaker best når de ikke er helt ferske og myke

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Mange jeg kjenner liker å åpne labanposen og la den ligge åpen en dag eller to før de spiser den for at de skal bli hardere.

Jeg synes også seigmenn smaker best når de ikke er helt ferske og myke

Har litt samme tingen når det gjelder ostepopp jeg da. La den ligge åpen over natta. :ermm:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Potetgull og ostepop blir jo gjerne litt seige og ekle når de ligger over natta, men hver sin smak :!:

Potetgull blir bare ekkelt, men det er litt godt med seig ostepop :p

• 2 uker senere...
Skrevet
Vi sender deg noen av Nidars merke varer som du sikkert vil finne helt i orden.

Det heter merkevarer, ikke merke varer!

Klag på at de har skrevet feil så kanskje du får enda mer godis. :ph34r:

• 2 måneder senere...
Skrevet
Håper og få et svar som dette.

Vi beklager på det sterkeste og gir deg gratis sjokolade til deg og dine venner så lenge du lever, i tilleg får du 25 000kr. håper din frykt for Troika ikke varer lenge hilsen nidar

Haha! Der fikk du meg faktisk til å le en stund! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...