Gå til innhold

Hjelp til ny mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe meg en ny mobiltelefon. Skal ikke bruke mer enn 1300 kroner, med abonement.

 

Har sett litt på Iphone og N95. Men aner egentlig ikke hvilken jeg skal velge.

 

Har tenkt til å bruke mobilen til digitalkamera,MP3, videoavspiller, sms og til å ringe. Hadde vært tøft om den også hadde tilgang til internett og GPS :)

 

Alle forslag er velkomne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har N95 selv, og funker ganske bra til dei tinga som du sa. Untatt GPS'en, den kan være ganske vrien å få igang, dårlig dekning/mottaker etc. Ellers er batteriet ikkje det beste du får tak i, men eg trur dette skal ha komt seg med N95 8GB versjonen :)

 

IPhone har eg ingen kjennskap til i det heile tatt desverre..

Lenke til kommentar

Asso, telefonen _kan_ henge seg av og til om du er inne på fleire ting om gangen. Og som sakt, GPS'en kan aldri erstatte en vanlig GPS, og angående batteriet, eg lada den kvar natt. Men det har eg alltid vært vant til så det er ikkje noke eg bryr meg om egentlig.

 

Du må nesten sei ka du bruker mobilen til før eg kan ambefale noken abonoment :p Eg sender masse meldinger, så eg har djuice nonstop(så mange gratis meldinger du vil). Med djuice nonstop blir telefonen ganske billig også.

 

Eg trur ikkje det er noke eg ville ha endra på telefonen nei, telefonen har ALT, og no snakker eg om n95. Den har egentlig meir enn ka du trenger, eg bruker ikkje 80% av alle programmer som er på den engang.

 

Du kan også ta en titt på Nokia n82, amobil.no ambefalt :)

 

EDIT: Såg du skreiv at du sender meld og ringer, men utdjup litt mer :)

Endret av Bllink
Lenke til kommentar

Hehe, okei :)

 

Jeg har nokk en ganske rimelig telefonstil ;) Men det kommer helt sikkert til å bli mer meldingssending :) + at jeg sender for det meste meldinger fra nettet om jeg er ved dataen min. Så jeg trenger ett abbonement som har lav månedspris, men sammtidig at telefonen ikkeblir så dyr ;)

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...