Gå til innhold

Lynrask levering fra komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det jeg gjør feil siden komplett alltid bruker minst 24 timer på å pakke ordrene mine?

 

De siste ca 5 gangene jeg har bestilt fra komplett.no, spredt utover ca 2 år, har de uten unntak brukt over 1 dag på å pakke varer som er på lager. Om jeg bestiller en vare på kveldstid i hvilken som helst annen butikk blir den alltid sendt dagen etterpå. Men ikke hos komplett. Der står den ubehandlet i 24 timer minimum før de gjør noe.

 

BTW: Hvorfor er det Komplett.no som får skryt når det er Posten som har levert raskt? Posten brukte sjokkerende 4 timer, til tross for at de selv oppgir 2-3 dagers leveringstid. Komplett leverte i dette tilfelle like raskt som alle andre nettbutikker gjør. Forskjellen var at de pakket på nattestid, mens andre butikker gjør det på dagtid.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Det tok 23 timer fra jeg plasserte ordre til den ble pakket og sendt. Hvis du velger en annen forsendelsesmåte så pakker de kjappere. Hjem på kvelden går fort mens servicepakke tar litt lengre tid i alle ledd.

 

Tidligere har jeg alltid benyttet postautomat Oslo og uten unntak kunne hente varen samme ettermiddag. Men dette valget var borte i går, og varen blir sendt som servicepakke. Nå får jeg den en gang tidlig neste uke.

 

Hjem på kvelden tørr jeg ikke bruke, det koster mer og jeg risikerer å måtte gå ned på postkontoret uansett. Da må jeg holde meg hjemme en kveld i påvente av at Posten skal komme, og så må jeg gå tidlig fra jobb for å rekke Posten før 1700 en eller to dager senere.

 

Er det noen som vet hvorfor Postautomat Oslo ikke finnes som leveringsalternativ?

Lenke til kommentar

Fikk mail fra Komplett for tre dager siden der de sa de hadde et par dager backlog når det gjaldt utsending, det er vel derfor de jobber overtid nå for å hente seg inn igjen. Min pakke ble pakket den 26. og ble sendt den 28.. Posten fikk klørne i den, og så sendte selvsagt posten pakken feil i tillegg, så der går det vel et par dager ekstra. Ikke heldig jeg heller ser det ut som. :)

Endret av drseafood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...