JoeDohn Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 btw, inferno suger, er jo bare å dispelle infernalen er spellimmune...?
santaclaw Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Jeg liker Night Elf best. Liker KotG best men bruker den veldig sjelden.. bruker nesten bare DH.. Går det ann å dispele Infernal???
Counter Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Lag: selfølgelig NIGHTELVES Hero: Ahh, Demon Hunter! :wink:
tankbug Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Liker både Orc og UD, men favoritten er orc. Orc hero: Blademaster. Gi mannen en orb of lightning og du har en dritbra assassin, og etterhvert som han får litt experience blir en one-man-army. (hvis jeg spiller team-game med ud, bruker jeg tauren chieftain, pga shockwave og aura. Unholy + Endurance stacker og gir begge +30% i movement speed ) UD hero: Dreadlord. Han er bare kul Ellers så har han bra hero-kveste skills, bra aura og konge ultimate.
NoLimit_^ Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Rase: Undead Helt: Liker death knight og dread lord like godt, men skaffer meg knight først, siden han har coil, slik mister man ikke units når man creeper...
NoLimit_^ Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 hater demon hunter, noen ganger virker det som om han bare ikke vil dø! arg
trulseth Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Rase: orc Hero: Blademaster <-- fordi han er så sinnsykt rå iforhold til resten av heroene. btw. digger ressurection skillen. som paladin har.
Deidei Skrevet 17. april 2003 Forfatter Skrevet 17. april 2003 Må nok si meg enig i at PitLord eier, synd man ikke kan være ham...finns det ingen slags mods som lar deg spille burning legion?
vaskiZ Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Må nok si meg enig i at PitLord eier, synd man ikke kan være ham...finns det ingen slags mods som lar deg spille burning legion? Er jo ikke verre enn å lage en egen bane hvor du kan rekruttere (?) Pit Lorden. Ellers så får vi mulighet for å styre han i The Frozen Throne (Exp-pack til WC3). http://www.battle.net/war3/neutral/pitlord.shtml Bare synd det ikke er bilde av han
ZlummGlumm Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Rase: Orc Fordi de er barske og hater mennesker. Hero: Tauren Cheftain Fordi jeg digger økser, og jeg liker War Stomp.
Bluebeans Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Rase: Humans Hero: Han derre wizardfyren på hest.
Olahn Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Orcene er garantert best og så har du blademaster til helt, det dumme med orcene er at dei bykker så treikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå