Gå til innhold

Favoritt rase/hero i WarCraft 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har liksom ikke én favoritthelt på noen av rasene, men hvis jeg bare kan ha en så blir det vel henholdsvis MK i humans, DL i UD, BM i orcs og PotM hos NE...

 

for tiden spiller jeg mest human og NE for å lære de litt bedre, og MK+AM-combo er jo ganske effektivt, jaffal...:)

"der er en fyr, vi tar'n med hammer'n" enkelt og greitt...

 

men jeg gleder meg til cryptlorden kommer, da tror jeg jeg kommer til å spille mye mer UD...

Lenke til kommentar
Rase: Night Elvs

Helt: Furion Stormrage

 

Samme her :yes:

 

ehhh... tipper stilus mente hva som er favoritt helt i multiplayer, ikke single player....

 

uansett.... spiller mest med UD og NE, med UD liker jeg å gå comboen DK+DL <--- hvis mass ghoul....

og med NE, DH+KOTG..... de eier, med sine entangle og mana burn :yes:

Lenke til kommentar
Beste helt er undead helten som har den sleep magien.... Husker ikke hva helten heter men den har SYKE magier.Sleep er overlegent

 

gutten er jo ikke SÅ syk, da.. eneste man bruker han til er jo sleep og auraen, og gjerne til å slenge ned en stor klump med radioaktiv stein også, hvis han kommer litt opp i levlene...:)

Lenke til kommentar
Beste helt er undead helten som har den sleep magien.... Husker ikke hva helten heter men den har SYKE magier.Sleep er overlegent

 

gutten er jo ikke SÅ syk, da.. eneste man bruker han til er jo sleep og auraen, og gjerne til å slenge ned en stor klump med radioaktiv stein også, hvis han kommer litt opp i levlene...:)

 

Sleep er jo knallbra, sinnsykt irriterende! Men det er jo bare å angripe sine egne så våkner de, bare man husker å kommandere de tilbake til kamp igjen da. Og inferno enheten er jo bedre enn en tauren.

Dessuten er Vampirick Aura veldig bra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...