Gå til innhold

Spillverket.no: Videoanmeldelser på GamerTV?


Anbefalte innlegg

Kommer det til å bli noen videoanmeldelser på GamerTV? Hadde vært genialt med litt klipp fra ingame og sammendrag av den skriftlige anmeldelsen. Det er ting man ikke får like godt ned på papiret, som man kan få bedre frem med video og stemme.

 

Jeg hadde sansyligvis gått rett til videoen om det hadde vært en slik mulighet sammen med anmeldelsene. Om jeg hadde ønsket mere informasjon etter å ha sett videoen så hadde jeg da lest anmeldelsen.

 

 

PS: Mangelen av egenprodusert matriale er garantert grunnen til at så mange har stemt "sånn passe fornøyd" med GamerTV. Det var ihvertfall derfor jeg stemte det...

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Dette er eit forslag som har vore oppe mange gonger tidlegare. Om eg hugser rett er det først og fremst mangel på ressursar som er den store hindringa, men dette er noko Gamer.no kunne tenkt seg å få til.

Virker jo ihvertfall som vi er nærmere nå enn tidligere? GamerTV er jo helt nytt og videoanmeldelser burde være et naturlig steg videre :)

Lenke til kommentar

Jeg støtter også dette forslaget - håper dere får det til etter hvert :-)

 

Er stort sett fornøyd med Gametrailers.com sine video anmeldelser, men det hadde vært fint å se andres anmeldelser på film også. Alltid gøy å se gameplay samtidig som man får høre positive og negative ting om spiller.

 

Å lese en lang artikkel er liksom ikke helt det samme...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Problemet husker jeg var at anmelderne er spredd over det ganske land, og det derfor er vanskelig å gjøre. Hadde alle jobbet inhouse så kunne man bare hengt opp en grønn duk og sette igang.

 

 

Det som kunne gått ann er å bare kommentere over gameplay filmer, også lagd en filmanmeldelse på denne måten. Men det er litt trist.

Lenke til kommentar
Problemet husker jeg var at anmelderne er spredd over det ganske land, og det derfor er vanskelig å gjøre. Hadde alle jobbet inhouse så kunne man bare hengt opp en grønn duk og sette igang.

 

 

Det som kunne gått ann er å bare kommentere over gameplay filmer, også lagd en filmanmeldelse på denne måten. Men det er litt trist.

Det er jo det Gametrailers.com gjør - og de er vel utvilsomt størst på nett...(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...