Gå til innhold

Warhammer Online er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Er totalt gira på det her. Vel du sier at det her blir for spesielt intresserte, da har du ikke peiling på hvor stort warhammer fantasy/40k universet er egentlig. Det har vært her 20 år lengre enn warcraft og satt dypere røtter. Og visst dette virkelig klarer å følge loren tror jeg det blir svin populært. Selv om jeg håper at Mythic holder seg i skinnet og lager et spill som kan være utforfrende på mange nye måter og ikke totalt for casuals

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kom inn i betaen i januar. er meget skuffet over hva jeg fikk se.

her er en kort liste med issues spillet har http://www.warhammeralliance.com/forums/sh...ead.php?t=56877

 

1. Crafting er ikke en prioritert i WAR, nei. Det er mer for å lage potions og slikt som hjelper deg. Greit for min del, har aldri vært vill i å crafte ting uansett.

 

2. Så han syntes verden var for liten fordi man ikke kan dra rundt å drepe lowbies? Han kan oppdage uten å pvpe..

 

3. Får se hvordan det blir.

 

4. Får se hvordan det utvikler seg til å bli, forskjellig mentalitet mellom testing og live spilling.

 

5. Blir fikset, det er også en beta så ting går saktere.

 

6. WAR fokuserer på grupper som sloss mot hverandre, deal with it. Derfor jeg liker WAR, grupper har stor betydning.

 

7. True, håper de gjør det litt mer spennende.

 

8-9. Det er faktisk store muligheter til å lage forskjellige builds, utforsk så finner du dem. Har laget en god del forskjellige builds med Sorc som er effektiv mot forskjellige folk.

 

10. Synes moral er topp, ser ikke problemet her.

 

11. Joine med Warband hadde vært greit, får håpe de legger det til snart.

 

12. Skulle tro de blir å fikse det slik at man kan joine med flere warbands, burde ikke være vanskelig.

 

13. Det er en del små ting som hadde vært fint om det var med, som at orcer vokser, men byer/klasser kuttene var bare bra. Det eneste som bekymret meg var at det var for mange store byer, og at fokuset ble for dårlig, nå som det bare er 2 byer så blir det et større fokus. Klassene ble kuttet for det bedre, ingen vits å ha noe som ikke fungerer bra nok til release, AoC burde gjort dette.

 

Ser ut som han bare prøver å finne alt mulig rart å klage på, ser ikke på det som særlig alvorlige feil, men det er et par som jeg gjerne skulle se fikset, som #7.

Lenke til kommentar
Selvsagt er Age of Conan et av spillene Warhammer ønsker å stjele spillere fra. WoW er i en egen liga, men det blir spennende å se på sikt om Age of Reckoning kommer i nærheten av den brukermassen.

 

Artig at du sier dette. AoC har vert heldig i oppstarten. Men aoc var veldig overhypet av massen. WoW har sin egen liga og har truffet nåløyet med porsjon skills og en porson flaks ved å ta litt her og der.

Dette sier jeg fordi det har vert spill tidligere som har vert like gode (i mine øyne).

da Warhammer kommer til å bygge på systemet til Dark Age of Camelot, må jeg bare si at jeg har ingen tvil om at WAR kommer til å bli et meget godt produkt. De kan vel ikke konkurrere med WoW i massen, men i kvalitet så kan de det.

Lenke til kommentar

Warhammer er ikke en konkurent til WOW, og vil aldri bli det.

War=RvR WOW=PvE

 

Hvis du ikke kjenner til Mythic og Dark Ages of Camelot vil du nok ha vanskelig for å forstå WAR. Men liker du RvR og PvP i stor og liten skala kan WAR være noe for deg.

 

 

Når det størrste argumentet til WOW spillere for å ikke prøve noe nytt er "Har brukt for mye tid på karakterene min i WOW til å forlate de", så er nok ikke WAR noe for deg.

 

Hvis /played viser 200dager+ på WOW som mange har etter hvert så kan jeg godt forstå at du ikke vil forlate et spill som har vært ditt liv de siste årene. Og grunnen til at de hisser seg er fordi en del av deres sosiale nettverk er truet av et nytt spill WAR.

 

Men de som går til WAR er PvP/RvR folk som ikke har blitt "tilfredstilt" i WOW. Og kjøre AV/WSG/AB/Eots 40 ganger pr dag er ikke gøys. Og Arena er mer om kombinasjoner av klasser og oppsett enn hvor god hver enkelt spiller er.

 

De som få hundredetusen WOW spillerene som går over til WAR er spillere som i utgangspunktet skulle spille PvP i WOW men som ikke er blitt tilfredstilt nok. Enkelte av de har nok raidet, men hjerte deres har alltid vært for PvP og håpet om at World PvP skulle bli noe stort i WOW.

 

WAR er for de som vil gå ut i World PvP og ta noen PvP mål, en borg, drepe noen spillere i et par timer istedet for en Heroic.

WAR har tanks som kan gjøre stor nytte i PvP, healers som kan drepe folk, alt er basert rundt krigen mot det andre realmet. Ikke mot onde makter som skal ta over Azeroth og som krever 10,25,40 mans raid for å klare.

 

Dere som spiller WOW og forsetter og spille WOW, slutt og skrike som om buksa deres skulle være i fyr og flamme. WAR er for de andre som ikke fant sin plass i WOW fordi PvP/RvR er i deres hjerte, nå er det på tide for oss og takker for oss og komme oss videre.

 

Og til dere som klager over WAR og som prøvde det for et par måneder siden, prøv deg igjen. Det er gjort STORE forbedringer bare siste måneden, og Mythic jobber videre. Problemet med WAR i Europa er GOA som har lisensen her. Det er stor forskjell på US og Euro serverene når det kommer til stabilitet og oppdateringer.

 

Har selv vært i både US og Euro Closed Beta og det er stor forskjell tro meg.

Lenke til kommentar

Dette med at WoW = PvE er en saga blott. Det var nok den sterkeste fokusen det første året eller så i spillet, men nå vil jeg si at utviklerne tenker like mye på PvP som de gjør PvE.

 

Og jeg vil også anslå at det er flere spillere i WoW som pvp`er for gear enn spillere som kun pve`er.

 

Med en spillerbase på 11 millioner vil WoW som e-sport bare vokse seg større og større, selv om balansen aldri vil bli 100%, vil det allikevel alltid være underholdende å se topplag i aksjon mot hverandre.

 

Det har vært morsomt å følge med på forum siden 2004 om misfornøyde spillere som setter inn "goodbye wow, hello warhammer" i en post. Nå skal det bli morsomt å se om de faktisk klarer overgangen. Jeg vedder venstre rumpeball på at de kommer til å få like mye å klage over på balansen i WAR pvp som i WoW pvp.

 

Så vennligst slutt å si at WoW er for PvE og WAR er for PVP ..... spillet blir til det du selv gjør det til.....spesielt når det kommer til mmorpg`s.

Lenke til kommentar
Så vennligst slutt å si at WoW er for PvE og WAR er for PVP ..... spillet blir til det du selv gjør det til.....spesielt når det kommer til mmorpg`s.

Vi har alle lest om innholdet i Wrath. Du bommer fullstendig på forskjellen her. WoW kan gjerne ha sin andel PvP, men det har ikke RvR og kommer ikke til å bygges om for å støtte RvR.

 

WAR tar det som gjorde Dark Age of Camelot fett og integrerer det inn i alle sonene istedet for at det er begrenset til front linjene som i DAOC.

 

Du må så gjerne kritisere, men prøv det først for det er ikke opplagt hva det vil si i praksis. Forskjellen mellom RvR i WAR og World PvP i WoW er som å sammenligne Kung Fu og Judo. Begge går ut på kampsport, men det er en hel verden av forskjell. ..eller som å sammenligne Mass Effect med Doom 3; dvs begge er råtasser av spill og har skyting, og det er ingenting som stopper deg fra å digge begge, men de gjør ting svær forskjellig og vil aldri være lik hverandre.

Lenke til kommentar
Så vennligst slutt å si at WoW er for PvE og WAR er for PVP ..... spillet blir til det du selv gjør det til.....spesielt når det kommer til mmorpg`s.

Vi har alle lest om innholdet i Wrath. Du bommer fullstendig på forskjellen her. WoW kan gjerne ha sin andel PvP, men det har ikke RvR og kommer ikke til å bygges om for å støtte RvR.

 

WAR tar det som gjorde Dark Age of Camelot fett og integrerer det inn i alle sonene istedet for at det er begrenset til front linjene som i DAOC.

 

Du må så gjerne kritisere, men prøv det først for det er ikke opplagt hva det vil si i praksis. Forskjellen mellom RvR i WAR og World PvP i WoW er som å sammenligne Kung Fu og Judo. Begge går ut på kampsport, men det er en hel verden av forskjell. ..eller som å sammenligne Mass Effect med Doom 3; dvs begge er råtasser av spill og har skyting, og det er ingenting som stopper deg fra å digge begge, men de gjør ting svær forskjellig og vil aldri være lik hverandre.

 

Jeg kritiserer ikke. Jeg gleder meg til å se hva WAR kan gjøre for MMORPG`s generellt, forhåpentligvis får det andre utviklere til å forstå hvor viktig og stor del PVP utgjør. Det eneste jeg reagerer på er svartmalingen av wow som et pve spill, det var i 2005, nå er vi i 2008 og det arrangeres kompoer i arena turneringen med premier som om ikke lenge vil overgå det vi har sett i starcraft / cs / wc3. Men du tar litt feil her..... wow har faktisk RvR ...... selv om det ikke heter det, og selv om det ikke blir i samme skalaen som WAR utvikler, så har de RvR.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...