Jeg tror dessverre dette angrepet var litt mislykket. Mitt inntrykk er at de fleste av flyene fikk tatt av og kommet seg unna før dronene kom seg frem til målet. Jeg kan ikke se spor til at det gikk med fly, med unntak av de to som var i hangaren, som trolig ble vedlikeholdt og trolig ikke var flyvedyktige på tidspunktet for angrepet. Svimerkene ser ut til å være relatert til en bygning som ble truffet, som kanskje inneholdt drivstoff e.l.
Dette er litt av ulempen med droner. De er veldig trege, så hvis varslingssystemene fungerer er det mulig å evakuere flyene før dronene kommer seg frem.