Synes med så mange uninterssante lag + at veldig mange 3. plasser går videre gjør at gruppespillet mister mye av sin sjarm. Tror jeg kommer til å se enkelt kamper med ok klokkeslett frem til sluttspillet. Blir ikke som tidligere når man prøver få med seg alt.
Nå er ikke jeg veldig aktiv, men kikker innom stort sett hver dag. Ser ikke helt at det skulle være noe utfording å ha 10 poster om dagen. De fleste har vel 3-6 timer skjermtid på mobilen hver dag. Sikkert 50% av dette er doomscrolling uten mål og mening. Rekker rimelig mange foruminnlegg prioriterer forum foran mobil.