Gå til innhold

Stalker: Clear Sky er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dette et helt nytt spill, eller er det en Stalker utvidelse? Stalker var etter min mening svært skuffende, så hva har de gjort for å bedre denne utgaven da?

 

Lese artikkelen er noe dritt, hva? Men jeg skal være som moren din og holde deg i hånda...

 

"Handlingen foregår i 2011, altså noen år før hendelsene i originalspillet. Her får vi et alternativt innblikk i hendelsene fra det første Stalker."

Lenke til kommentar

Det er eit nytt spel i form av at du ikkje treng det første for å spele det. Spelet tek føre seg tida før det første spelet.

 

I Clear Sky er det eit større fokus på samarbeid med ulike grupperingar. Ut over dette er det dei vanlege forbetringane vi kan vente av eit nytt spel, betre grafikk og AI, nye brett, nye våpen ol. Du kan sjå igjennom utviklerdagbøkene som fortel meir om spelet her:

http://www.gamer.no/videoer/5784

http://www.gamer.no/videoer/5785

http://www.gamer.no/videoer/5786

http://www.gamer.no/videoer/5793

Lenke til kommentar
Er dette et helt nytt spill, eller er det en Stalker utvidelse? Stalker var etter min mening svært skuffende, så hva har de gjort for å bedre denne utgaven da?

 

Lese artikkelen er noe dritt, hva? Men jeg skal være som moren din og holde deg i hånda...

 

"Handlingen foregår i 2011, altså noen år før hendelsene i originalspillet. Her får vi et alternativt innblikk i hendelsene fra det første Stalker."

Bra gjort å være spydig når du ikke forstår spørsmålet engang. Han lurer på om Clear Skies er et uavhengig spill som ikke krever at du har STALKER fra før, og det står jo ingenting om det i artikkelen. Handlingen er usaklig.

 

Ser utvilsomt bra ut, men det irriterer meg fortsatt at Stalker ikke kommer til Xbox eller PS3. Er jo et typisk "kose-seg-i-godstolen" spill!

Kose seg? Drite-på-seg-i-stolen, mener du vel ;)

Litt spent på Clear Skies, håper det blir mindre uferdig enn originalen.

Lenke til kommentar
jeg ble ogsaa ganske skuffa av stalker men tror jeg var litt for utolmodig. Kanskje jeg proever igjen hvis clear sky holder maal.

Skal du prøve STALKER på nytt må det være med mod'en Oblivion Lost. Jeg var innstilt på å gi opp fullstendig på spillet og selge det, inntil jeg oppdaget mod'en. Nå spiller jeg nesten daglig. Fremdeles mange irriterende bugs, som "sein spawn", men ellers veldig bra.

Lenke til kommentar
Bra gjort å være spydig når du ikke forstår spørsmålet engang. Han lurer på om Clear Skies er et uavhengig spill som ikke krever at du har STALKER fra før, og det står jo ingenting om det i artikkelen. Handlingen er usaklig.

 

Les hva det står da: originalspillet. Jeg vet ikke hva dette betyr for deg, men for meg betyr dette at Clear Sky er en oppfølger...

Lenke til kommentar
Bra gjort å være spydig når du ikke forstår spørsmålet engang. Han lurer på om Clear Skies er et uavhengig spill som ikke krever at du har STALKER fra før, og det står jo ingenting om det i artikkelen. Handlingen er usaklig.

 

Les hva det står da: originalspillet. Jeg vet ikke hva dette betyr for deg, men for meg betyr dette at Clear Sky er en oppfølger...

Hnngghh. Det har fortsatt ingenting med spørsmålet hans å gjøre: han lurer på om du må eie STALKER for å kunne spillet Clear Skies. Og svaret er nei, Clear Skies er et eget, uavhengig spill... ikke en expansion pack.

 

Clear Skies er forresten ikke en oppfølger/sequel, men en prequel siden handlingen tar sted før STALKER.

Lenke til kommentar
Hnngghh. Det har fortsatt ingenting med spørsmålet hans å gjøre: han lurer på om du må eie STALKER for å kunne spillet Clear Skies. Og svaret er nei, Clear Skies er et eget, uavhengig spill... ikke en expansion pack.

 

Clear Skies er forresten ikke en oppfølger/sequel, men en prequel siden handlingen tar sted før STALKER.

 

Jaja, skal slutte med dette her nå jeg. Men det må sies at du velger å misforstå det jeg skriver med vilje. Hvis Stalker var originalspillet, så MÅ jo Clear Sky være en oppfølger (jeg driter i når historien foregår, etter utgivlese så er dette en oppfølger). Hadde derimot teksten skrevet at Stalker var HOVEDspillet kan jeg forstå at noen lurer på om man må ha ja, nettopp hovedspillet.

 

 

OT: Skal glatt spilles igjennom. Koste meg stort med Stalker, og hadde ikke problem med å fullføre spillet uten mods.

Lenke til kommentar
jeg ble ogsaa ganske skuffa av stalker men tror jeg var litt for utolmodig. Kanskje jeg proever igjen hvis clear sky holder maal.

Skal du prøve STALKER på nytt må det være med mod'en Oblivion Lost. Jeg var innstilt på å gi opp fullstendig på spillet og selge det, inntil jeg oppdaget mod'en. Nå spiller jeg nesten daglig. Fremdeles mange irriterende bugs, som "sein spawn", men ellers veldig bra.

Kan du vennligst forklare en amatoer-stalker hva forskjellen er fra modden til orginalspillet? Er det Online/nettverk?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...