Gå til innhold

[Løst]Logge på domene(server)


-Dan

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg sitter nå og fikler med et lite nettverk, har nettopp installert XP pro på en av pcene.

Det jeg sliter med er å koble til domenet når jeg logger på pcen, slik som de andre pcene. Det er ikke jeg som har installert dette tidligere. Jeg vil gjerne ha en slik login som bildet under.

 

login_domain.JPG

 

Må jeg forandre på noen brukerinnstillinger?

Noen som kan hjelpe meg?

Takk på forhånd!

Endret av -Dan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh, av en eller annen grunn har hw.no linket denne artikkelen:

 

http://www.hardware.no/artikler/ssd_faar_b...lse/54689?pid=3

 

...til denne tråden. Skjønte ingenting når jeg så innlegget ditt under artikkelen! :)

 

Vet ikke om det kommer noen ny tråd, men uansett er det interessant at Microsoft skal fikse dette SSD problemet. Swapping vil nok gå mye greiere også mot SSD med en slik fiks.

Lenke til kommentar
Byte skives med stor B, sant?

 

Uansett så er alle de dårlige resultatene med SSD bare pga at de har vært i en liten tid på markedet, hvis vi kommer tilbake med ein test om ca. 5-7 år, så kan vi sjå forskjellen mellom harddisk og SSD, harddisk er jo flere ganger eldre enn SSD... :)

 

om 5-7 år har vi noke enda eit nytt medie på vei inn.

 

vi ser allerede forskjell mellom SSD og HDD, i søkehastighet. Kjem til å ta ganske lang tid før SSD kjem opp på TB størrelse som HDD'er har passert.

Lenke til kommentar

Hvorfor heter artikkelen "SSD får bedre Vista-ytelse" når det er tydelig ut ifra artikkelteksten at det er omvendt; Vista får bedre SSD-ytelse. Overskriften antyder jo at det er SSD det er noe i veien med, eller at det er SSD-diskene som må endres for å funke skikkelig i Vista, noe som er helt feil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...