Gå til innhold

HD-DVD-er på salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en haug HD-DVD filmer nå som det er så billig, men hvor? Har allerede bestilt alt de hadde på playx.no.

Blir glad for svar!

Endret av Points
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Playx er veldig billig ja. Jeg bestilte selv 13 stk derfra, til 39 kr stk. Fikk alt sammen i posten et par dager etter. http://www.thehut.com/hut/hd-dvd.dept er også ganske billig men jeg har ikke noe erfaring med dem. Håper flere kommer med tips til butikker her, for jeg er like interessert som deg i å gjøre noen kupp! :)

Endret av mamama
Skrevet

www.play.com - har ganske mange

www.hidefdvd.com - har nokon billege og ein del dyre

www.hmv.com har også ein del... ;)

Skrevet

Jeg kan anbefale:

http://www.inetvideo.com/

http://www.inetvideo.ca/

Det er to ulike avdelinger av samme kanadiske web-shop. De har litt variasjoner i utvalg, derfor tok jeg med begge.

Jeg har handlet mye derfra, de har mye billig. Har kjøpt opptil seks filmer i slengen, godt under 200 kroners grensa. Frakten koster en del, men varene kommer kjapt.

Men de begynner å bli tomme på lageret nå, så det gjelder å være rask.

Skrevet
www.play.com - har ganske mange

Bestilte nå en del filmer fra play.com, men nå ble jeg veldig skeptisk:

Region 1 DVD - Will only play on North American Region 1 or multi-region DVD players.

Vil dette si at disse ikke vil fungere på min "norske" Xbox 360 HD DVD adon?

Skrevet

Alle HD DVD'er er sonefri.

Frister selv å handle inn mange filmer. Har ikke HD spiller, men det er så billig at jeg må kjøpe inn. Skal fkjøpe inn noen filmer å kjøpe meg HD spiller etter hvert :D

Skrevet
Frister selv å handle inn mange filmer. Har ikke HD spiller, men det er så billig at jeg må kjøpe inn. Skal fkjøpe inn noen filmer å kjøpe meg HD spiller etter hvert :D

Har ikke regnet helt på det, men hittil har jeg fått meg 55 filmer og avspiller til rundt 2500kr tror jeg.

Skrevet

2500??

Kvar kjøpte du avspelar og filmar då?

Hvis vi seier at du kjøpte 55 filmar til 40kr pr stk er det ca 2200... Du får vel ingen spelar for 300kr?

Skrevet

Jeg fikk en ubrukt Xbox 360 HD DVD + 5 filmer til 400kr på finn.no, da går det vel opp? :)

Hvis vi kjører hele regnestykket her:

Xbox 360 HD DVD + 5 filmer: 400 kr

28 filmer fra playx.no: 1092 kr

26 filmer fra play.com: 1055 kr (£103,74)

1 film fra play.com 91 kr (£8.99)

Totalt: 60 filmer og en avspiller til 2638 kr

Det kaller jeg ran på høylys dag :)

Skrevet
2500??

Kvar kjøpte du avspelar og filmar då?

Hvis vi seier at du kjøpte 55 filmar til 40kr pr stk er det ca 2200... Du får vel ingen spelar for 300kr?

Det var nyleg Xbox 360-spelarar på Expert til 299, Spaceworld har selt dei til 249. Eg kjøpte min for 394,- på Expert.no.

Skrevet

Hmm... Slikleis ja...

Tenkte standalone spelarar.... Du får jo dei også ganske rimeleg no, men ikkje så billeg..

Men ja, ran på høglys dag kan du nok kalle det ;)

Skrevet
Jeg fikk en ubrukt Xbox 360 HD DVD + 5 filmer til 400kr på finn.no, da går det vel opp? :)

Hvis vi kjører hele regnestykket her:

Xbox 360 HD DVD + 5 filmer: 400 kr

28 filmer fra playx.no: 1092 kr

26 filmer fra play.com: 1055 kr (£103,74)

1 film fra play.com 91 kr (£8.99)

Totalt: 60 filmer og en avspiller til 2638 kr

Det kaller jeg ran på høylys dag :)

Kjempe-røverkjøp :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...