Gå til innhold

Fallout 3 forbys i Australia (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Noen som vet hva straffen i Australia er for å smugle inn forbudte spill? :ph34r:
Du får en pissed-off piggrokke i posten.

 

Jeg synes det er på tide at man begynner å forby spill som bare er komplette tragedier i stedet, slik som Pimp My Ride og Bomberman Act Zero. Det er typen spill som burde vært nektet merking.

Lenke til kommentar

det som er mest idiotisk her er vel at de ikke kan gi den en høyere aldersgrense enn 15 år. dersom de er så plaga at du kan dope deg for å kunne bære mer eller snakke bedre i en kort periode så sett heller grensa opp til 17 eller 18 år.

 

glad jeg ikke bor i australia.

Lenke til kommentar

Idiotisk er vel det eneste ordet man kan bruke her.

Etter hva jeg har fått med meg er dette på grunn av mangel på høy nok aldersgrense, altså finnes ikke 18+ i Australia. Av en eller annen uforståelig grunn så tror de ikke at noen over pubertetsalder spiller dermed ser de ikke noe behov for annet enn Josefine spill.

Loven har blitt foreslått endret, men en gammel religiøs gubbe er den eneste som hindrer dem i å gjennomføre forslaget.

Det har vært mange latterlige konsekvenser av vetorett før i historien også; er synd at det fortsatt brukes der hvor det ikke passer inn.

Dette er hva jeg har hørt er grunnen i hvert fall. Nå er ikke jeg australier så er jo ikke sikker på hvordan alt fungerer hos dem. :)

Lenke til kommentar

Vell, i gamle dager så var de litt mere slepphendte med å bry seg om spillets innhold, det var først etter at media begynte å se på slikt, at de har skjerpet inn på slikt. :-/

 

De originale Fallout-spillene innholdt bl.a. muligheter for å skyte på fiender på 10 meters avstand med i burst-mode med en minigunner i ren Predator-stil, og resultatet var at avrevne armer og bein-sprites fløy overalt på skjermen i en ultravoldelig eksplosjon, og dette var selvsagt hysterisk morsomt for spillere, spesielt om barn, og mange andre sivile karakterer sto midt i skuddlinjen. :)

 

Utviklerene har selv sagt at slikt vil ikke være mulig i denne nye versjonen, uansett hvor mye gamle spillere ønsker det.

Men dem kommer selvsagt til å prøve å fremstille Fallout-universet som ett voldelig fremtidssamfunn, slik som de originale spillene.

Selv om de selvsagt blir nødt til å begrense volden litt, med tanke på hvor god grafikken er blitt.

 

Er rimelig sikker på at Fallout 3 kommer til å tøye grensene i de aller fleste land, med tanke på screenshots vi har sett.

Og har null tro på at Australia er eneste land de kommer til å få nei på første forsøk. :-/

Lenke til kommentar
Gleder meg mer og mer til dette spillet! :D

 

Håper det blir noe lignende som S.T.A.L.K.E.R, bare enda mer spillerfrihet.

Fallout 3 = RPG, S.T.A.L.K.E.R = FPS. Sistenevnte fortjener ikke å bli nevnt i samme åndedrag som Fallout. Dessuten håper jeg Fallout 3 blir så bra det kan bli, Bethesda har jævla mange forventninger å innfri med denne oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Noe jeg kom til å tenke på; De setter jo aldersgrensing når de har noe substensielt å spille, og ikke ut ifra rykter eller hva utviklerne sier, så det må jo bety at de har fått en solid utgave av spillet å basere aldersgrensingen ut ifra. Kan dette bety at spillet snart er ferdig, og at vi muligens får det om ikke mange månedene?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...