Gå til innhold

Anmeldelse: Kung Fu Panda (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og spillet fikk 5/10 !? Gamespot.com critic score er 7.5 ( gjennomsnittet av store spillanmeldere ) Det er da ikke sånn at ett spill blir dårligere når det er laget for barn, jeg mener, du må anmelde spillet for den den aldersgruppen spillet er laget for. Er Kung Fu Panda kun et 5/10 barnespill?

 

Jeg lastet ned demoen, spillet har en fantastisk grafikk, og er for folk som liker barnslige plattform og actionspill...

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom dette spillet på pc.

 

Og syns ikke kampsystemet er mer eller mindre vanskelig enn kampsystemet på Devil May Cry spilla.

 

Eneste jeg ikke likt med spillet var de små frekvensene med trykk "5" for å komme til neste sekvens, men nå spiller jeg fps'er til vanlig da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Og spillet fikk 5/10 !? Gamespot.com critic score er 7.5 ( gjennomsnittet av store spillanmeldere )

Teknisk sett skal jo 5/10 bety "ok". Riktignok har karakterinflasjonen gjort om karakterene fra 1-6/10 betyr "dritt, mindre dritt" osv, men det kunne vel ikke skade å prøve å komme seg tilbake på sporet :p

 

Med mindre det ikke eksisterer noen karakterinflasjon og vi 'hardcore-gamere' bare oppfatter det sånn, som er godt mulig.

 

Det var spill som Shenmue og God of War som hadde gjort denne vederstyggeligheten av en spillmekanisme popluært,

Quoted for truth og for skrivefeil! Takler ikke denne spillmekanismen, vil heller se på scenene enn å late som om jeg spiller de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Selv spilt igjennom det.

Skikkelig bra barnespill med masse gøye quotes osv.

Synes det fortjener minst 7/10.

 

Er det riktig å sette ned scoren fordi man selv ikke passer

innenfor spillets målgruppe? Bare spør..

Spillet er jo helt topp for de som faktisk er 7 år ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...